Gå til innhold

Er det positivt eller negativt når noen sier...(etter du har sminket og stylet det for fest):


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde nok blitt lei meg også, men nå er jeg full av hormoner om dagen..

at jeg blir lei meg for ingen ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt klønete sagt, ja...... Men det positive er jo at det må bety at du er flink til å sminke deg. Ikke alle som er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier dem til meg også når jeg har sminket meg. Men så ser jo jeg ut som ett dass uten sminke også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om kommentaren kom fra en dame eller mann! Menn sier ofte ting som kan være godt ment, men det kommer ofte ut helt feil. :)

 

Jeg vil tro du hadde sminket og stylet deg litt i overkant for mye, at det ikke ser naturlig ut. Trikset med å sminke seg er å ikke overdrive, og en skal fremheve det som er pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som det var godt ment. I alle fall hvis det var en mann som sa det:) Bruker du sminke til vanlig? Kanskje det var stor forskjell når du hadde sminke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var slemt sagt og antyder at du har alt for mye sminke på deg! Sånn ville hvertfall jeg tolket det! Har du dekk-krem og pudder og hva det nå heter? mange blir orange i ansiktet av en slik dekk-operasjon, og det ser unaturlig og litt komisk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller at personen syns du så veldig annerledes ut med sminke. Ikke i betydningen at du ser så fæl ut uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...