Gå til innhold

18+4 men kjenner ikke noe liv ennå:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

flere i samme situasjon?

jeg er 2.gangs gravid og i første svangerskap kjente jeg liv å spark i uke 16 å min samboer i uke 17.. men jeg kjenner ingen ting.

har hvert på ul å han sprellet masse! men jeg kjenner det jo ikke:( er det meg det er noe galt med.. klarer jeg ikke å slappe av nok til å kjenne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare være det at det er forskjellig :) det er jo forskjellig fra baby til baby og person til person så det tar nok ikke så veldig lang tid før du kjenner noe liv skal du se :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker, tredje gangs, og kjenner heller ikke. Men har fått beskjed om at morkake ligger på fremre vegg, og at det er derfor det er vanskelig å kjenne! Har sett på ultralyd to ganger at det er rikelig med liv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lealla

Jeg er og 2.gangs gravid og kjente det tildigere i første svangerskap enn det jeg gjør nå. Var på UL her om dagen og fikk se en superaktiv baby, og syns fortsatt det ermerkelig at jeg ikke kjenner noe særlig til den. Men det kommer nok.

 

Ps; har ikke noe forliggende morkake, så skal være lett å kjenne baby...

 

Om noen måneder er vi nok kjempelei av all babysparkinga, så vi får nyte å ha mageregionen for oss selv ennå ei stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. godt og høre at det ikke bare er meg:) huff men man blir jo litt bekymret også da! men vi blir vel bekymra får det meste om dagen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...