Gå til innhold

Blod på papiret etter hvert toalettbesøk. Hva kan det komme av? Unnskyld for å plage dere med ekkelt sp.m sånn en onsdagskveld...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hver ganger jeg har vært på do og bommelommet den siste uka omtrent, så har det vært en del blod på papiret. Merker ikke noe ubehag eller noe...

Er det mest sannsynlig en rift som blir "slått opp" igjen hver gang jeg har avføring og som vil gro etterhvert? Eller er det mulig det kan være symptom på noe skummelt?

 

 

:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om blodet er friskt er det fra en rift eller en hemoroide. Er det mørkt og/eller koagulert bør du sjekke tarmene, da kan det være tegn på farligere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hvor mye blod det er. jeg var plaget med rift en stund etter fødselen og smurte med sinksalve. Gikk fint etter en stund.

Men du kjenner nok selv når du får rift vel? Da er det vondt å bæsje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er friskt blod. Har aldri hatt hemoroider før... Vet ikke hvor mye som er "mye", men det er ganske tydelig. Ikke bare tre dråper, liksom.

Er to år siden fødsel, så kan ikke komme av det ;)

Gjør ikke vondt å bæsje...

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert ei rift eller noe sånt :)

 

har hatt det mange ganger, spesielt ved hard mage. noen ganger er det tortur og gå på do andre ganger merker man ingenting. alt etter hvor ille de er, og hvor hard mage man har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rift gir ikke tre dråper blod engang, så det kan det nok ikke være. Spørs om det kan være hemoroider da ja. Kjøp salve på apotektet og prøv å smøre.

Det er flere som har det enn man tror, ikke vær flau;)

Samboeren min var plaget baki der, smerter ved dobesøk og en god del blod. Jeg måtte til slutt kjøpe salve, da han ikke torde:P

Nå viste det seg at han hadde en annen slags blodfylt greie baki der som er innvendig, og måtte opereres.

Da han flau skulle fortelle arbeidskameratene hva han trodde han hadde pga time til undersøkelse på sykehuset et stykke unna, sa han hemoroider. 3 av 5 menn innrømte at de hadde hatt det de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...