Gå til innhold

Tiden er snart inne!


chiquita bambina

Anbefalte innlegg

Nå er Juni rett rundt hjørnet! Hvordan står det til med dere? Status oppdatering??

 

Tulla mi ligger i tverrleie ennå, men sparker godt i fra seg og hikker som bare det! Har blodprosent på 11, tar for sikkerhets skyld hemofer jerntabletter med et glass appelsinjuice på kvelden. Har leukocytter i urinen som er sendt til prøve, men ingen plager. Annet enn en visdomstann som verker og kanskje må trekkes!??! Alle søknader og papierer er sendt i denne omgang. Sykehusbagen er pakket! Begynner å få kontroll på ting. Bare en uke igjen med jobb før perm starter! Gleder meg!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du termin ca samtidig som meg, 8. juni? I dag innså jeg at det bare er 4 uker til termin og jeg har ingenting klart! Dette er tredje barnet og jeg har kjempedårlig samvittighet allerede for det, siden jeg ikke har gjort noenting klart til han kommer enda. Jeg har kun en softbag og to plagg i huset, resten er i kasser i garasjen. Jeg har heller ikke pakket fødebagen... Men - neste uke gjør jeg det. Kanskje. Huff. Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke termin før 21. juni (40 dager igjen i dag!), men legene har varslet at de antakelig vil sette i gang fødselen i uke 38, så da er det ikke så lenge til likevel. Deilig!

 

Vogn, seng og stellebord er på plass. Det er også en liten basisgarderobe. Dyne og sengetøy kommer mamma med i helgen. Sykehusbagen er stort sett pakket. En venninne kommer med bilstol vi skal overta en av dagene.

 

Det eneste jeg ikke er ferdig med er den siste strikkejakken jeg holder på med. Hm. Begynne å strikke litt fortere kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en veldig koselig tråd :) Jeg har bare 32 dager igjen.

 

Formen min er faktisk stigende :) har væt sykemeldt lenge nå, pga bekkenet. Nå ser det ut til at det stabiliserer seg litt og ikke er så vondt lenger. (som sist svangerskap). Ellers har jeg gått til vekstestimering på Ahus. Det viser seg at nurket er litt lite, men innenfor normalen. Ingen grunn til bekymring vist, for all blodtilførsel og annet var tipp topp. Kanskje jeg bare skal ha små unger...

Jeg har lagt på meg over 2 kg de siste 3 dagene, der kom vannet i kroppen, jah. Plagsomt, men til å leve med. tilsammen er et opp 16 kg per i dag.

 

Jeg venter nr 2 og har ikke så veldig langt i mellom gutta, så det var ikke så mye nytt å fikse.

 

Har vogn, seng, stellebord og bilstol klart og nyvasket. Det meste av stelleprodukter har jeg og. Søstra mi kommer med sovekurven om noen dager og den skal det sys et nytt trekk til. Ellers er klær vasket og noen nye sommerplagg strikket, mangler bare å strikke ferdig et luftig babyteppe (som alle nye bebiser i familie og vennekretsen får).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Her er ikke så mye klart enda, men sånn er det vel med nummer tre. Har termin 4.juni, men forventer vel egentlig fødsel noen dager før. Har fått begge de to andre minst en uke før tiden.

Fødebagen er ikke pakket, har ikke vasket noe klær eller tilbehør til babyen, men tenkte jeg skulle gjøre det rett etter 17.mai.

Eneste som er i boks her er bilsete, det står nå klart i bilen etter en storinvistering på tre nye bilseter for å få plass i bilen...

 

Merker at jeg er rimelig sliten nå, så gleder meg veldig til å bli kvitt denne magen. Jeg er klar for fødsel hvilken som helst dag etter 17.mai. Vil gjerne ha den dagen med jentene, de gleder seg så mye. Mamma får bare tre på seg et telt og en 17.mai sløyfe og sørge for å styre unna fotoapparat;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...