Gå til innhold

Menn i bunad. Har din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker menn i bunad, skulle ønske kjæresten min ville hatt seg en!

Ok, alle ser ikke like flotte ut, men ofte gjør det seg med en bunad altså;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke enda, men jeg håper han får etterhvert... har overtalt han, og svigermor spanderer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer har bunad, og han er skikkelig råkjekk i den. :)

 

Bare dumt at jeg ikke har bunad.. Ser liksom så lite pyntet ut ved siden av han. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har kystdrakt. Jeg syns ikke den er så fin, men det var hans valg, og jeg kunne ikke akkurat nekte han. Syns bunaden fra området han er fra er finere, men den ville han ikke ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og mannen min har bunad som kommer fra hjemstedene våre. Han kler den kjempegodt og syns selv det er det fineste han kan ha på seg på 17. mai og i bryllup/konfirmasjon. Etter 2 svangerskap er jeg jammen ikke sikker på om jeg får på meg min....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker han hadde det... liker veldig godt menn i bunad! Og min mann ville sett superdupersmashing ut i en!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mann. Men vil gjerne ha en, i bunad. Synes menn i bunad blir så staslige og kjekke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min debuterer i nyinnkjøpt romsdalsbunad 17. mai. Gleder meg! :) Kostet litt, men han har fått sponset en del i bursdags- og julegaver fra foreldrene de siste par årene.

 

<3 Kjekken min! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, takk Gud for at han ikke har bunad, jeg syns ikke bunad er pent, hverken på menn eller kvinner. Fikk min nordlandsbunad til konfirmasjonen, det er nesten obligatorisk til konfirmasjonen her jeg bor, men den har hatt en fast plass i skapet i over 10 år uten å bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har lyst på bunad og jeg håper det blir en gang, menn er skikkelig kjekke i bunad :-D Har selv nordlandsbunad og er glad for det, han har lyst på nordlandsbunaden til mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...