Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 mannen min sier st.hanshaugen, majorstua eller bygdøy. Vi har 1 barn på snart 3 år...og vil såklart ha fler han liker ekslusive " fine" leiligheter, og såklart at det skal være trygt for barnet rundt.. hvor er det lettes å få bhg plass, tryggest for barn og finest parker, og hvor er det best å vokse opp?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Vi bor på Marienlyst og stortrives Fikk barnehageplass 5 mnd etter at jeg søkte(fikk plass midt i året også, dvs i mars mnd). Vi bruker mye Frognerparken som ligger 5-10 min gåtur herfra. I tillegg har vi Marienlystparken som nabo her ligger også barneskole\ungdomsskole i ett og barnet vårt vil da få en trygg skolevei på ca 100 m til høsten. Vi har også en koselig bakgård hvor barna kan boltre seg på. Skal dere eie eller leie? Her finnes leiligheter fra ca 3 mill og opp til 10 mill om du vil, sikkert dyrere også, og kanskje billigere, kommer ann på hvor mange soverom du skal ha, og standarden. Vi bor i en 3-roms, nyopppusset på ca 75 kvm(dvs ganske liten) til ca 2.8 mill. Skal du leie må du betale ca fra 12-13 000 i mnd for en 3-roms.
Gjest ->>- Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Bygdøy er usentralt og tenderer mot det snobbete, kjipt ungdomsmiljø. Majorstua og St Hanshaugen er fint (dessuten oppover mot Lindern og Adamstuen). Det er ikke spesielt lett å få barnehageplass i noen sentralt oslobydeler.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 takker for svar vi skal kjøpe. og tenker vel 3-5 mill. Høres veldig bra ut dette her da:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå