Gå til innhold

Noen som har en 7-seter de er glad i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har en 7-seter å anbefale? Pga familieforøkelse, mine og dine barn osv, så trenger vi en stor bil.Synes caravelle er litt i største laget.

Mine kriterier:

Den skal være brukt. Pris ett sted mellom 140 og 170 tusen

Gjerne litt gjerrig på bensin

7 seter, må gå ann å ha 5 barneseter i den. event. 4 seter og 1 pute.

3 punkt-sele i alle seter

trafikksikker og driftsikker.

Biler som jeg har titta litt på:

Mitsubishi grandis

Ford galaxy

Toyota corolla verso

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ford galaxy. skal bytte den ut nå fordi den begynner å bli gammel, og da tror vi at vi lander på en ny galaxy. god å kjøre, oversiktlig, veeeldig romslig, genial seteløsning. de har rykte på seg for å ha en del elektriske feil, og må innrømme at vår gamle også begynner å få det :P

Skrevet

okei... hørt at touran også kan få en del elektroniske feil.

Må bare spørre... hvor gammel er gammel? sånn at jeg vet hva jeg skal styre unna...

Skrevet

Vi har Dodge Journey, den er god. Men kan kansje bli litt trangt med 5 seter trur eg, d har vi aldri prøvd :)

Men betalte 170 000 for ein 2009 mod trur eg d var. Så prisen er bra og drivstoffet er den heller ikkje så verst på. Trudde stor amerikansk bil skulle være meir hissig på drivstoffet

Skrevet

Vi hadde peugeot 807 7 seter. Var kjempe fornøyd og syntes det var enkelt og komme bak til ungane når bilen var i fart. Men etter 1 års bruk kom problemene .Lysa flimra og alarmen på døra vist at den sto åpen. Skyvedørene var eit problem avatil ville ikkje igjen. Vart så forbanna solgte og kjøpte outlender i staden for. 0 problem så langt.

Skrevet

Hei. Vi har en VW Sharan, 7 seter. Er utrolig fornøyd med den. Er integrerte barneseter i to av setene, men selvsagt mulighet til barneseter/puter i alle 7 setene. 3 pnkt sele i alle seter! Bilen er romslig og god å kjøre. Ikke stort bagasjerom når alle setene er i.

Anbefales på det sterkeste. Jeg skal ikke bytte bil mer!

Undersøk og se om du finner en brukt med summen du ønsker!

Lykke til med bilvalg!

Skrevet

Vi har helt ny Ford galaxy og er stor fornøyd med den... De gamle Galaxy modelene har et litt dårlig rykte... men de nyere er det gjort mye med. Tror du må opp på 2009 mod (muligens 2010) for å få med deg de forbedringene :)

Skrevet

Vi har en peugeot 807 og har aldri vært så fornøyd noen gang...ikke hatt et eneste problem med den, har hatt den i 4 år nå...super bil og god plass!

Skrevet

Citroen Grand Picasso 2009. Kjempe herlig bil! veldig bra kjøre comfort

Skrevet

Vi har VW caravelle..... god plass til barneseter, barnevogner og stort hundebur i tillegg.... Er kjempe fornøyde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...