Gå til innhold

sukk....hun er så fin!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være foreldre er ikke en dans på roser har vi oppdaget(kolikk, kiss kidd, diverse sykdommer for hele familien faktisk og andre plager), og selv om vi føler at vi ikke klarer mere så er det bare å se på den lille skapningen så får man nye krefter, hun er så nydelig!Har aldri sett noe så fint, snufs...:) Jeg elsker henne over alt i verden!Har lyst å spiiise henne opp;P

Vi er heldige som er foreldre, selv om det er et slit:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...