Gå til innhold

er det viktigere med en supermodell kropp enn å bli mamma?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært modell i noen år(er 23 år nå) og ifjor var jeg og samboer så heldige å bli foreldre til en nydelig jente!

 

Jeg hadde ENORM mage, og den er enda ikke blitt helt "normal" igjen..jeg har litt mamma mage og noen få strekkmerker som jeg egentlig ikke føler jeg kan syte over :P men jeg bryr meg egentli ikke, jeg er MAMMA og har en nyyyydelig datter!

 

Har ikke tid å trene på treningssenter lengre, egentlig ikke tid til noe for meg selv, men det bryr meg mindre og mindre for hver dag!Nei, jeg ser ikke ut som en _sjuske_, har fine klær, sminker meg osv...

 

Kan ikke alle bare godta seg selv som de er?Blir så irritert over de som sier at de vil ikke ødelegge kroppen for et barn...det er da bedre å være mamma vell?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

de som sier de ikke vil ødelegge kroppen for et barn har som regel ikke opplevd det å ha barn og vet dermed ikke hva de snakker om...men i denne overbefolka verden er jeg egentlig glad for at det er mennesker som velger bort det å få barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad jeg både er mamma og har tid til å trene, spise sunt og at kroppen min ser ok ut. Hvorfor måtte velge når man kan få både i pose og i sekk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som mener dette for evig og alltid. Men kanskje noen mener det akkurat når de er i "sine beste år", og det må de jo få lov til. Er jo greit å gå rundt og føle seg på topp en stund før man lar alt stå til uten å vite hva konsekvensene blir.

 

En tid for alt sier jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med anonym 22:18! Er sjeleglad for de årene jeg faste pupper og ikke et eneste strekkmerke.Altså en tid for alt ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...