Gå til innhold

hvordan tolker man taushet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

jeg fikk en melding om at jeg skyldte en venn penger, ut i fra regnestykket så var jeg uenig og skrev tilbake om at jeg mente at mine utlegg for våre fellesutgifter også skulle regnes med.

 

men jeg får ikke noe svar på det og jeg får ikke tak i vennen min.

 

betaler jeg da det han mener? det jeg mener? eller venter på svar til personen trenger pengene og må svare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du betaler det du mener er rett.

Den som tier samtykker :)

Skrevet

oki :) om han svarer og vi finner en annen løsning så er det ikke værre en at jeg kan sette inn mellomlegget.

 

ville bare ikke virke frekk og bare sette inn det jeg mente var rett... hehe

 

men da gjør jeg det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...