Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 jeg fikk en melding om at jeg skyldte en venn penger, ut i fra regnestykket så var jeg uenig og skrev tilbake om at jeg mente at mine utlegg for våre fellesutgifter også skulle regnes med. men jeg får ikke noe svar på det og jeg får ikke tak i vennen min. betaler jeg da det han mener? det jeg mener? eller venter på svar til personen trenger pengene og må svare?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Du betaler det du mener er rett. Den som tier samtykker
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 oki om han svarer og vi finner en annen løsning så er det ikke værre en at jeg kan sette inn mellomlegget. ville bare ikke virke frekk og bare sette inn det jeg mente var rett... hehe men da gjør jeg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå