Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Når jeg var ung var jeg (og samtlige jenter på skolen) DØDSforelska i en gutt som var et par år eldre. Han var (og er) helt utrolig kjekk! Han er høy og mørk og sterk, han har glimt i øyet og et smil man kan falle overende for. Han er rett og slett ALT når det kommer til utseende. Tilogmed jenter som har totalt forskjellig smak faller for denne hunken. I sin ungdomstid var denne herren godt kjent med at han var smellvakker og kunne får "hvemsomhelst", han var derfor litt eplekjekk på dette punktet. Men uansett, så digget vi ham, alle som en! Nå har det seg slik, at jeg fant the man of my life, i vennegjengjen til denne hunken. Det falt seg bare sånn (kommer fra et middels stort sted, så alle kjenner noen som kjenner noen osv), og selvom jeg var hodestups forelsket i gutten min (og det er jeg fortsatt, 8 år etter ) så ble jeg litt ekstra glad når hunken var på fest sammen med oss osv. Jeg ble etterhvert veldig godt kjent med hunken, og han var faktisk veldig ålreit og snill. Nå som vi har blitt eldre er han en god venn og han er så morsom sammen med sønnen vår, de leker og koser seg de få gangene de ser hverandre. Meeeeen, i kveld så jeg gjennom noen bilder av hunken når jeg gikk gjennom gamle og nye bilder (rotete bildemappe på PC'n trengte en vårrengjøring), og plutselig tok jeg meg selv i å sitte og smile for meg selv og føle meg forelska?!?! Hva SKJER??!!! Han er jo fortsatt kjekkere enn gjennomsnittet, og han er jo snill og god, men jeg trodde dette hadde gått over for noen år siden jeg! Så feil kan man ta Tar meg selv i å tenke at jeg kanskje skulle ringe ham og slå av en prat, kanskje spørre om han vil komme på familiegrill til helga eller no, men skjønner jo at det bare vil hive bensin på bålet Uff, andre som har opplevd noe slik?? Er jo ekkelt, men samtidig sitter jeg som ei lita skolejente, og det verste, er at jeg nå føler at jeg er litt kry for å være en god venn med denne hunken som var fantasien til alle jentene før TEIT.NO i kveld gitt!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Veldig gjenkjennelig =) Har det slik med en jeg og.... innimellom titter jeg igjennom fjesbokbildene hans bare for å se hvor kjekk han er.. da kjenner jeg det iler gjennom kroppen.. (vi var sammen lenge, men pga at vi bor i hvert vårt land og jeg var alenemamma for mine to små... vel... vi mistet litt kontakten... men har fått den tilbake nå!! Bare så synd at både jeg og han egentlig har gått videre....
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 godt jeg ikke er alene, men jeg var da aldri sammen med denna gutten heller da Han har bare vært vennen til gubben, deretter vår felles venn, i alle år Så skjønner egentlig ikke hva huet mitt driver med i grunn Får vel bare legge det på samme lista som alle andre rare ideer og tanker jeg får om dagen Trur jeg noen ganger skulle ønske jeg var ung og "fri" igjen, kjenner at vinteren har vært lang og innestengt, og da blir jeg automatisk litt lei hverdagen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå