hjerterom Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Skal kjøpe en av disse trillene. De koster begge ca 3000kr, så pris er lik. Men hva er bra og dårlig med disse to trillene? Håper på mange svar!!
tine0810 Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Hei, jeg vet ingenting om TFK, men jeg kommer til å kjøpe Maclaren selv neste gang jeg skal ut å reise. Jeg sjekket masse for en god stund siden, og kom da fram til at det var et godt valg:-) Har også venner som sterkt anbefaler den.
Serepta Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 MacLaren blir utrolig lang sammenlagt, og vipper lett bakover når ryggen er nede. Buggster er egentlig super, men jeg hadde heller gått for Babyjogger City Mini. Den er uovertruffen, og koster omtrent det samme. De har dne på Barnas Hus.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. mai 2011 #5 Skrevet 15. mai 2011 Vi har en tfk buggster og er veldig fornøyd. God å trille til å være reisetrille, romslig også. Bruker bare den til hun på nesten 2 og skal selge den vanlige vogna vår faktisk. Babyjogger city min er jo en vogn med lufthjul, så det er greit å ta med i betraktningen om dere vurderer den.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 15. mai 2011 #6 Skrevet 15. mai 2011 jeg har ingen erfaring med tfk bugster men vi er hvertfall veldig fornøyd med maclaren techno xt, det eneste som er minuset for meg med den er at jeg ikke kan ha minsten mot meg så derfor er den enda ikke blitt tatt i bruk selv om han er 9mnd. Vi brukte den masse til storesøster etter hun var blitt året og på ferie. Den blir veldig tynn og liten sammenlagt, litt lang men det går helt fint.
Toko Skrevet 15. mai 2011 #7 Skrevet 15. mai 2011 BabyJogger City Mini har definitivt ikke lufthjul, og har aldri hatt det. Mulig du tenker på BabyJogger City Elite som hadde lufthjul frem til og med 2009 modellen? (City Elite er en sportsvogn på linje med MB og TFK, mens City Mini er en liten reisetrille). Det er greit å faktisk sette seg inn i fakta før man kommer med en påstand som er helt feil
Libido- Skrevet 15. mai 2011 #8 Skrevet 15. mai 2011 Har maclaren techno xt og har ingenting å utsette på den. Veldig fornøyd =)
Toko Skrevet 15. mai 2011 #9 Skrevet 15. mai 2011 Jeg har selv BabyJogger City Mini, og anbefaler den på det sterkeste. 2011 modellen veier 8kg, de eldre modellene veier 7,5kg. Vognen er godkjent til 22,5kg. Den er nydelig å trille, har full liggestilling, har en unik kalesje som er fantastisk og er superstødig. Ellers er den super lett å legge sammen (noe man faktisk kan gjøre med en hånd, mens man har barnet på den ene armen ). Om man tar av hjulene er det mange flyselskap som godtar den som håndbagasje. Man kan feste en hel rekke forskjellige bilstoler på den ved hjelp av adapter. Man kan bruke softbag i den, og fra 2011 finnes det en hardbag som også passer. Om man ikke ønsker en trille med 3 hjul har det også kommet en ny 4hjulsversjon som er enda stødigere enn 3 hjulingen. Finnes i mage fine farger, selv har jeg den lysegrønne/lysegrå <3. http://www.babyjogger.com/city_mini_lp.aspx Jeg har noe erfaring med de to trillene du spør om også; Maclaren Techno XT er en av de beste paraplytrillene på markedet, så om man liker paraplytriller vil det være ett godt kjøp. Den veier drøye 8kg og er godkjent for barn inntil 15kg (ca 3år)Selv takler jeg ikke paraplytriller, jeg synes de er vonde å trille, skranglete og har lett for å tippe. I tillegg trenger men 2 hender for å trille dem (iallefall om man skal ha det noenlunde komfortabelt), når man er ute å reiser har man gjerne mer bagasje enn bare vognen, og da kan det være greit å kunne trille med en hånd og ha en hånd fri til bagasjen eller storesøsken. TFK Buggster S er en god trille med lett vekt, snaue 7kg. den er ganske god å trille og har god hvilestilling, så om barnet ikke har behov for å sove mye eller er veldig lite er dette en trille men kan bli godt fornøyd med. man kan feste både hardbag og en rekke bilstoler på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå