Gå til innhold

Kan jeg male denne spisegruppen? (link)


Gjest overlord

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare å sette i gang med pussemaskina det...Regner med du er glad i sånt, jeg hadde nok heller solgt og kjøpt nytt synes d er veldig kjedelig å pusse ned for å male

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Vi har kjøpt hus til en ublu pris, så her skal det ikke kjøpes så mye på en stund...

 

Så trikset er altså å pusse ned? Er det slik at folk jeg kjenner kan finne på å eie en pussemaskin? Har aldri hørt om det engang... Har aldri pusset opp noe som helst, men en gang må bli den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe;)

Er nok en stor mulighet at noen i din omgangskrets kan finne på å ha en pussemaskin ja:)

 

Etter en grundig omgang med pussing (ute!) så burde du grunne før du maler for et bra resultat.

Men du har en skikkelig jobb foran deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest overlord

Hm... Kanskje jeg bør satse på å selge på Finn og kjøpe "ny" brukt..

 

"Skikkelig jobb" høres ikke ut som noe for meg.

 

 

*vil ha alt nytt med en gang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må du pusse ned lakken, så må du grunne, så må du male MINST 2 strøk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MÅ du ha det hvitt da? Kan jo spare deg for litt jobb ved å pusse ned hele bordet, og heller beise det i en lys farge? Da slipper du grunning, og tre-strukturen i bordet vil skinne igjennom, noe som er mye finere enn helt malt flater (synes jeg da). Spør på facebook om noen har en pussemaskin å låne bort, hvis ikke bordet har alt for mange utskjæringer o.l vil du få pusset det ned på et par timer:) Puss bordet ute som en annen her sa - viktig!! Bruk grovt pussepapir, så går det fortere. og om du skal beise i stedet for å male burde du bruke grovt pussepapir sånn at beisen trekker godt inn! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...