Gå til innhold

Hviw du kunne velge fritt, ville du...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...hatt den blå eller den grønne? Det har jo ellers lite å si på funksjonaliteten, og få har vel tenkt i de baner før meg. Den skal ikke brukes så ofte heller, men føler likevel at det er av betydning selv om det ikke er det. Desuten prøver man jo først, så det er jo ikke noe å være redd for sånn sett. Det blir nok riktig til slutt. Men vil bare vite hvordan du resonerer og hva ditt valg ville vært. Det skal ikke matche heller, bare være som det er liksom, og derfor er det egentlig bare en fillesak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en gang: Godt forsøk, men ikke så bra som den med bilen.

 

tips: du kan bare gi opp. du når aldri opp til bil-dama uansett hvor hardt du prøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke fargene på en bil jeg snakker om. Har ikke lest noen andre tråder her i dag, så vet ikke hvilken du mener, men dette er altså ikke om den. Ser jo at jeg glemte å lime inn linkene, så da ble hele greia litt meningsløs, men det spiller ingen rolle siden jeg limer inn linkene nå. hehe Sånn kan det gå når man er litt trøtt. Som sakt har det ikke noe å si på funksjonaliteten liksom, og kanskje er jeg den eneste som gidder engang tenke farger her, men har alt annet i sort og hvitt og nå vil jeg over til grønn eller blå. Vet bare ikke om det skal bli grønn eller blå. Derfor starter jeg bare med den ene og så får jeg endre mening etter hvert da. Blir jo ikke akkurat så dyrt om jeg skulle angre. Så kjøper jeg hele serien så det blir sett når jeg har prøvd meg frem og er fornøyd med fargen. Hvilken farge mener du ser best ut? Jeg klarer bare ikke bestemme meg.

 

Blå: http://www.gotteberg.no/joseph-joseph/chop2potplus-stor

 

Grønn: http://www.gotteberg.no/joseph-joseph/chop2pot-plus-vanlig-storrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en genial skjærefjøl som man kan folde sammen i handa som en slags trakt, eller altså forme slik at det er lettere å helle for eksempel salaten man har kuttet over i salatbollen uten at noe faller på gulvet. De har mange flotte produkter der, og jeg skal sansynligvis ha de fleste etter hvert, men denne skal jeg starte med siden man jo bør teste kvaliteten. Og bli fornøyd med fargevalget. Tror jeg heller mot blå. For øyeblikket i alle fall. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hvertfall ikke noe med bil å gjøre. Hun som trodde det er nok helt platinablond. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...