Gå til innhold

what 2 do.....gravid...hjelp!!!!


mAmma_bella=)

Anbefalte innlegg

hei... jeg har nettopp funnet ut jeg er gravid(har ett barn på 2 fra før) jeg vet ikke hva eg skal gjøre... jeg har vært alene med mitt barn så å si hele tiden.. funnet meg en ny type for litt siden,men har klart og ha ubeskyttet sex me min eks (barnefar til barnet mitt på 2 år) når jeg hadde en pause fra min nåværende kjæreste...så det kan være begge som er faren...testen står d 2-3 uker som tilsier 3-4 uker.... noen som vet når unfangelsen skjedde?? sånn ca! min første blødning i siste mens var 11/12 april..er d rundt 22 april eller?? :P uff er helt fortvilet over hvilke situasjon jeg er i.. jeg kan ikke f¨å ett barn der jeg ikke vet hvem pappaen er liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnfangelsen skjer ca 14 dager før forventet mens.

Dersom du har 28 dagers sykluser, er det på dag 14, 30 dagers sykluser, på dag 16 og så videre....

Dersom du har 26-29 dagers sykluser kan gravid av sex 22. april stemme siden spermen kan leve noen dager inni kvinnen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joo, men jeg har 28 dg syklus, men har begge gangenen jeg har blitt gravid hatt eggløsning bare 3-4 dg før forventet mens. Dette er veldig individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar... men jeg går som regel 3 uker uten mens så den 4 uken i mnd får jeg mens... er det vanslig 28 syklus?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykluslengden er fra 1. dag i mensen til neste 1. da i mensen.

Har du 3 uker uten, og 1 uke med, er det 4 uke = 28 dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har hatt sex med to stk innen samme fruktbare periode er det helt umulig å si hvem som er far.. Sædcellene kan jo leve lenge inni kroppen, eggløsning kan komme tidligere/senere enn vanlig etc etc.. Den eneste måten å finne ut av dette på er å vente til barnet er født og ta dna test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet om et par stykker som har vært i samme situasjon som deg.

 

De måtte vente til barna var født før de fikk vite hvem som var faren, alt annet blir bare gjetninger.

 

Så du må vel egentlig bare ta en avgjørelse; enten beholder du barnet og er ærlige med de to fedrekandidatene, eller så tar du abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...