Gå til innhold

Oppgitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innimellom svelger man en del kameler for forholdet sin del, men andre ganger fortjener mannebeinet den kamelen rett der det gjør vondt!!!!!!!

Samboeren min er hjemme i pappaperm, og før permen så sa han "man kan sove når h*n sover, h*n er jo bare snill og god!"

Jeg merket tidlig at gullet ikke er noen fan av hverken mobil eller pc, derfor brukte jeg sjelden/aldri duppedittene mens h*n var våken da jeg var hjemme i perm.

Samboer er klar over lillegulls "sjalusi" ovenfor duppeditter, men allikavel så sitter han myyyyye på nettet i løpet av dagen, selv da jeg VEIT at gullet er våken...

(nei, jeg har ikke snoka. Men skriver han mye på mange ulike face-sider til mange ulike tider så skjønner jeg jo at han sitter mye på pcen)

Det mest irriterende er at han blir snurt dersom jeg setter meg på pcen etter å ha lagt gullet...!

Mens da han var i jobb så satt han på pcen halve dagen!!!!

(jeg har en egen policy inni hodet mitt som sier at jeg kun skal bruke jobbpc til jobbrelaterte ting, ikke fjase privat)

Kan godt være at jeg bare er sliten, men jeg kjenner at det er en del ting som gnager meg litt innvendig...

- Rive av sengetøy før jeg kommer hjem fra jobb?

- Benytter seg en del av barnevakt på dagtid mens jeg er på jobb.

- Glemmer en fjerdedel av alt jeg forteller/ber om

Trøtt og sliten småbarnsmamma takker og bukker for at du gadd å lese!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...