kinaputten Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 idag har vi hatt en sånn dag, nok pga de dumme tennene, men ingenting har vært godt nok for mini idag. Vi har trillet tur=gråte hele turen, vil ikke sove. Sunget yndlings sangene som vanligvis resulterer i smil og glede, flydd, hoppet yes you name it. Men så tenkte jeg at vi kler han naken og jammen hjalp ikke det og fikk ledet smertene litt bort og tror dere ikke at han knakk komme seg fremover koden også samtidig Bare det hjalp på humøret hans, endelig klarte han å komme seg bort til computeren og fikk trykket litt og spist litt på den. Så nå håper vi på en god natt
magica og lille tryll ♡ Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Aaaah sånne dager er så frustrerende!! Vi har hatt det sånn i ca 3 uker. Trodde til slutt det var meg det var noe galt med. Ingenting jeg gjorde var bra nok og lillemann klagde og kjefta heeele tiden. Slitsomt altså! :o/ Heldigvis gav det seg helt av seg selv, og nå har han vært verdens blideste en stund igjen... Vet ikke helt hva som plagde han jeg, men ikke umulig at tennene var i bevegelse i denne perioden. Håper på bedre dag for dere imorgen
kinaputten Skrevet 11. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2011 takk skal du ha Har allerede vært oppe hos han 3 ganger for å snu han. Finner han hylende og på alle fire :/ Lover ikke godt for i natt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå