Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Holder på og bli GAAAAAAAAAAL her!!! Noen som har noe tips for og lindre dette... mannen orker ikke massere hele tiden, og det hjelper ikke stort om han gjør det heller.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Huff, ja dette kjenner jeg til! Kalde fotbad og avkjøende kremer
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Hold dem kalde, gå uten sokker, spis bananer (magnesium).
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jernmangel kanskje? Jeg får urolige ben når jeg har det... Og spis magnesium Noen binder en rød ulltråd rundt ankel`n..... Aldri prøvd ut den da.... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Etter at jeg begynte å ta en tablett magnesium på ettermiddagen, har jeg sovet godt uten kribling! Bananer hjelper også, ja
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg var veldig plaget med dette. Spesielt om natten. Min jordmor sa at man godt kunne prøve alel kjerringråd, som magnesium/bananer, men at det ikke var dokumentert via forskning at det virkelig virket. Det virket ikke på meg heller. Men verdt å prøve likevel. Mange mener det er bra. Jeg likte å kjøle ned beina på kvelden, for hadde gjerne vondt i dem også. Og da fikk jeg sove bedre, og det kriblet litt mindre.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 TUSEN TAKK for alle tips Her skal det prøves ut det meste til jeg finner noe som funker. Megnesium må jeg prøve uansett for å se om det hjelper mot krampe! Dere har forhåpentligvis gjort at jeg nå får det litt bedre resten av svangerskapet! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå