Gå til innhold

Flere som er en liten bitch av og til? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg føler meg som en bitch til tider... jeg klarer bare ikke å la vær å å bli sur, enda jeg VET det er unødvendig... som i dag skal mannen min og min eldste sønn på kino, og jeg føler meg sur og sint inni meg fordi jeg må være hjemme med hun lille som er 5 mnd. Jeg er ALLTID hjemme syns jeg, og synes dermed synd på meg selv når mannen min finner på gøyale ting,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er definisjonen din på bitch, så er jeg også en;)

Føler at mannen alltid har noe "viktig" å gjøre, uavhengig i om det er å klippe gresset eller hjelpe en kamerat med noe. Vet at klessklipping o.l. må gjøres, men hvorfor er det alltid han som skal gjøre det. Jeg er stuck inne med ungen... ALLTID!

 

Så ja, det kan komme noen sure kommentarer herfra også gitt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, dere er ikke bitcher, jeg er. Ble sur på mannen i sted, da han lot mini få en bråkeleke rett før jeg skulle synge nattasang og legge. Bel til at jeg måtte ta den frahan med skrik og hyl, da jeg ikke orket mer av pappaens langdryge "kan du gi den fra deg værsåsnill..? Da gikk jeg og overlot synging og legging til mannen (dvs det som er kos), og gikk for å henge opp klær på badet. Mannen min kom ned, tok rundt meg og koste med magen min og sa "flinkis, du er så flink til å stå på". Da sa jeg "jeg er ikke flink, jeg får ikke hengt opp noe fordi noen (les: mannen) har glemt å lukke døra (tema hos oss, lukkes ikke døra, blir det tett og klærne tørker sakte og noen ganger blir det lukt så de må tørkes på nytt). Mannen ble sur/lei seg og gikkk. Heeeelt unødvendig av meg selvsagt, men guuud så deilig. Angrer litt nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi!! Kjenner meg sånn igjen. Jeg er sur og grinete hele tiden, og mannen sååå tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, sånn kan jeg også være, så eksempelet istad var vel ikke et godt eksempel på å være bitch :) Skjer så ofte det her syns jeg, at jeg glemmer :) MEN har faktisk blitt litt bedre da...litt :)

 

 

og det værste er at jeg tåler ikke om han er sånn mot meg!!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ble litt mye feil i innlegget mitt (19.50), skulle være "åpne døra" og noen ganger må vi "vaske" klærne på nytt.. Uansett; godt at jeg ikke er alene om å være sånn selv når jeg er klar over det! Godt de holder det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...