Tosta <3 Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Noen som har noen erfaringer med disse 2 sengene?
Bromelia Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 har hatt gulliver til min første. var fornøyd med den. har hensvik nå. er veldig fornøyd med den også. liker Hensvik best, men det er pga utseende...
fanatic Skrevet 12. mai 2011 #3 Skrevet 12. mai 2011 Hadde Hensvik på den første, har kjøpt den igjen nå. Er storfornøyd med den. Dessuten er den flott å se på
gulda Skrevet 12. mai 2011 #4 Skrevet 12. mai 2011 Vi har også Hensvik. Kjempefornøyd med den! Nå skal nummer to få kose seg i den snart.
Tosta <3 Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2011 Så kjekt da! Får ta meg en tur på Ikea å studere den nærmere, så jo finest ut den til Hensvik:) Det skapet i samme serie var og veldig fint! Må jo ha en plass å henge kjolene til tulla vår, etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå