Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Mine tre heter Madalina Olivia, Isabella Elena og Lucas Andreas.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Nathalie Angelique, Lucas Nathaniel, Joseph Arctander og Sienna Melissa. Nathalie og Lucas er tvillinger.
Tante Blås Squaw Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Tanja Felizia, Bjørn Fabian og Isabella Fiona )
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #9 Skrevet 11. mai 2011 Alt det sinnsyke og pompøse folk mener hvermansen sine unger skal klare å dra i land
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #11 Skrevet 11. mai 2011 Her er det mye tull....velger jeg å tro. HI og hun med tvillingene bl.a
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #12 Skrevet 11. mai 2011 Pompøst (for deg) i dag, hverdagslig i morgen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #13 Skrevet 11. mai 2011 Det vet jeg ingenting om, men jeg tuller selvfølgelig ikke. Skjønner at ikke alle liker de samme navna som jeg gjør (det hadde vært kjedelig), men faren er spansk her, så vi ville ha det litt internasjonalt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå