Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt fint kakestæsj da? På nettet..som ikke er så dyrt:)


jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Har vært innom kakeboksen og cacas mye fint men herregud for en porto. Da blir det jo nesten billigere å bestille fra utlandet.

 

Er ute etter rosa sjokolade som skal smeltes eller rosa fargepulver og sånne pinner til cakepops og litt sånn småtterier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker alltid å kjøpe på jernia, coop obs eller panduro :) Et lite tips hvis du ikke finner ei side på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt en del fra ebay, de har bla det ene 50pc utstyrskassen der som opprinnelig koster 1500,- til 350,-. Jeg anbefaler å søke det du er ute etter der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne på ebay nå og øynene mine går i kryss:) Er jo et haaaaav av morsomme ting der!!

 

På ebayr betaler jeg porto på i underkant av 2 pund, cacas tar 100 kr for porto og kakeboksen eller hva de heter skulle ha ca 130. Er det mulig?

 

 

vet du om en kan krysse av for shipping til Norge? Alst slik at jeg kun ser det bruduktene som kan bli sendt til Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja de er kjempedyre både på frakt og selve produktene synes jeg! Nei det vet jeg ikke, men de aller fleste jeg har handlet med sender over hele verden:)

Men husk toll hvis du bestiller for over 200,- da, som regel er det uansett billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker nettsiden www.helti100.no, de har mye fint i kakepynt (for oss som liker det enkle da)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestillte fra strosselannat.se forrige uke. Tok ca tre dager til det lå i postkassen, og portoen var ca 70 kr. Også de har herlig jordbærsjokolade og supre myke pynteperler. Synes det er så kjedelig å pynte med perler som man ikke bør tygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nå må dere slutte å tipse meg. Jeg blir blakk:):)

 

Så mye fint da, i alle butikkene dere nevner. Lurer på hvem som handler på cacas og kakeboksen egentlig, mye fint men skikkelig stive priser. Også finnes det jo så mange bedere alternativer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i nærheten av Oslo har bakeshop.no nettopp åpna egen butikk på Sagene :o)

 

Men for farge - Jernia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...