Gå til innhold

Antrekk til 17 mai, 4 åring. Ok med skjorte og en "strikka"vest?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eller er det for lite pyntet? Med en pen bukse til. Eller skal det være dress/festdrakt? Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er lov. NOen stiller jo i hvit skjorte, mørk dongribukse og nye hvote jobbesko også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du HI, helt ærlig blir jeg litt fortvilet når jeg leser innlegg som dette. Føler du virkelig at du trenger "godkjenning" av fremmede damer på antrekket hans? Det er ingen regel for hvordan barn skal være kledd på 17.mai, bare velg noe som dere selv mener er pent. Noen kjøper festdrakt/barnebunad eller matrosdresser o.l, og det er jo nydelig det, men kjære deg, det skal ikke være nødvendig å bruke masse penger på nytt antrekk så lenge man har annet som er pyntet. Sønnen din blir sikkert kjempefin =)

 

Jeg har 2 gutter på 3 og 5 år. De er ordentlig gutte-gutter, bruker baggy jeans, hettegenser og capsen på snei, de prøver å kopiere faren sin... kremt... På tirsdag skal de ha på svarte bukser, svarte cardigans, hvite skjorter og svarte slips. Setter på en 17.mai-rosett (eller hva det nå heter) for å få litt farge på antrekket. Med tanke på hva de bruker på hverdager, så syns nå jeg de er fint nok pyntet, og hvis ikke naboen syns det, så greit for meg. Kunne ikke brydd meg mindre.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ei penbukse til blir det topp 17 mai antrekk.

 

Og en kjempefordel at det kan brukes etterpå også, ikka bare til fest.

 

 

 

Hilsen festdraktmotstander !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...