Gå til innhold

Noen som vil ta en titt på nettbutikken min ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Har akkurat åpnet nettbutikken min, er litt nervøs men spent på hvordan det kommer til å gå framover.. Lurer på om jeg kan spørre dere DIB damer hva dere synes om butikken min :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veldig søt den, men det er vel ikke noe som heter dolkapot? det heter polkadot! rett på det så er den mindre amatør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har knapt hørt om disse merkene, bortsett fra I.d bare minerals. Tror kanskje du vil slite med å få solgt så dyre produkter når merkene ikke er mer kjent. Ikke at jeg er noen ekspert, men jeg er kanskje over middels interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produkter som Nars, Benefit cosmetics osv er ganske populære merker. Og jeg har alt fått inn bestillinger på "ukjente" merker i Norge. Er litt lei alle nettbutikkene som selger det samme.

 

Kommer også inn flere produkter senere som er mer til hjem osv. Feks wallstickers osv.

 

Hi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det var det ukjente merkene som gjorde den ekstra interessant jeg da ;) når jeg får inn litt penger kommer jeg nok til å kjøpe noen søtesaker der ja ;)

 

16.32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig da !! =) Så om du vil kan du gjerne få nyhetsbrev med tilbud og kampanjer nå framover om du melder deg på siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...