Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan foregår det,egentlig?

Kunne tenkt meg litt hjelp hjemme,da det meste faller på meg:-/

Men hva er vanlig?Støvtørking,gulvvask,vask av bad?Evt andre ting?

Og hva betaler man,og hvor finner man?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på også :)

Skrevet

Du får utført det du ønsker. Vi har vask av hele huset (bad/kjøkken/støvtørking og vask av gulv) 3 timer i uken. Hun kan utføre flere ting om vi ber om det (innenfor 3 timer) som vask av kjøleskap, nytt sengetøy, stryke tøy mm.

Skrevet

Vi betaler 500 kr uka - til en vi har fått anbefalt.

Hun gjør vanlig ukerenhold (støvtørk, støvsuging, bad, gulvvask)+ å skifte på senga. MEN vi kan godt be henne vaske vinduer en gang i stedet. Ca 180 kvm.

Skrevet

De gjør akkurat det du ønsker :o)

Første gang de er der går du gjennom huset/leiligheten med dem og forteller dem hva du vil ha gjort og hvordan.

Hos oss rydder vi selv (ellers finner vi ikke igjen ting ;-) ) og så tar de alt av støvtørk, støvsuging, gulvvask, vasker badet og skifter på sengene. Lurer på om jeg skal be dem vaske vinduer neste gang, men da avtaler vi om det skal betales ekstra for det.

Vi har hatt to forskjellige og begge har vi fått anbefalt og fått kontakt med gjennom venner. Dermed vet du liksom hva du får. Vi betaler 140,- pr. time, dvs 700,- pr gang. Har ca 230 kvm.

Bor du i en større by kan du evt kontakte CityMaid e.l. Da får du det hvitt...

Skrevet

Jeg jobber med dette. Har eget firma.

Jeg tar 370 kr timen inkl MVA. Gjør det kunden og jeg avtaler. Enten det er å vaske i 1-2 timer, så langt jeg kommer(da klarer jeg vanlig ukesvask, med bad, støv, støvsuging og gulvvask).

Eller å ta avtalte ting, og bruke tiden jeg må.

Og en kan velge hver uke, annenhver eller ved avtale utenom. Det er kunden som egentlig velger og bestemmer :)

Søk på husvask, helgevask, gulvvask, rengjøring eller noe, og + på stedet du bor. Seriøse aktører ligger inne med noe info.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...