Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 ..men jeg mer eller mindre følger med på Real housewives of New Jersey Er hjemme i permisjon og trenger litt drama og inntriger i hverdagen Er det noen andre som ser på dette som kan forklare meg hva det er Danielle har gjort mot de andre? Har skjønt hun er gærn, manipulerende, løgner osv. men det er vel de andre også i mer eller mindre grad. Men det jeg stusser mest over er at de klarer aaaaldri å slutte å snakka om Danielle. Så og si alle samtaler vi ser handler jo om henne. Hvis hun er så fæl, og de ikke vil ha henne i sine liv så må de jo slutte å snakke om henne Og før du sier noe om meg så les overskrifta igjen
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har slike "venninner" som disse fruene i serien. De gjør jo ikke annet enn å baksnakke hverandre ved første og beste anledning, og lager drama for den minste ting.....må jo være slitsomt i lengden! Keep your friends close, and your enemies closer? Har ikke fått med meg hva Danielle har gjort, jeg syns i grunn de er like ille hele gjengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå