Gå til innhold

17. mai-antrekk til de små


Tøffe Tøflus

Anbefalte innlegg

Hva skal de ha på seg?

Hvis du har kjøpt nytt, hvor mye har du brukt på det, og har du flere anledninger der det kan brukes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Jeg har ei lita snuppe på 3 uker og til henne fant jeg en nusselig biitteliten kjole i Newbie-serien på KappAhl med tights til. Alt i alt kostet vel dette antrekket 250-300 kroner. Det er ikke stivpyntet, så kan fint brukes til bursdager og sånn også, men det spørs hvor lenge det passer da, da det er i str 56 ;)

 

De to andre barna, 4,5 år og 7 år har Aust-Agder bunader begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg har ei lita snuppe på 3 uker og til henne fant jeg en nusselig biitteliten kjole i Newbie-serien på KappAhl med tights til. Alt i alt kostet vel dette antrekket 250-300 kroner. Det er ikke stivpyntet, så kan fint brukes til bursdager og sånn også, men det spørs hvor lenge det passer da, da det er i str 56 ;)

 

De to andre barna, 4,5 år og 7 år har Aust-Agder bunader begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min på 2 år skal ha festdrakt. Den kostet 299,-(på salg). Trodde jeg hadde kjøpt den så stor at han kunne ha den en stund. Men de forskjellige delene i drakten varierte veldig i størrelsen, så buksa og skjorta kan nok brukes flere ganger, kanskje også neste år. Men vesten var så liten i str at den blir nok bare brukt en gang.

 

Minstejenta som er 3 uker skal ha en rosa velourkjole, hvit body m/krage og hvit strømpebukse. Dette kostet ca 200 kr(kjolen og bodyen er kjøpt på salg). Str er 56, så det blir nok ikke brukt så mange ganger. Men etter 17. mai blir det nok tatt på med jevne mellomrom så lenge det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt bunad på coop obs - 299,-

 

Den blir sikkert brukt kun på 17.mai, men jeg tenker at det alltids er noen som vil arve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har "bunad" som de kan bruke for 3 året på rad.... så ikke noe nytt her =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4-åringen har jeg nord-trønder bunad og 2-åringen har fått antrekk fra Lindex; hvit og rød-rutete kjole, stripete tights og hvitt skaut:) Veldig søtt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt "bunad" til 17 mai på Name It. Mener det var totalt 4-500 for alt. Den blir nok bare brukt den ene dagen, men sånn er det vel ofte med 17. mai og så små barn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt pent 17maiantrekk på babyshop til mine små. Pentøy blir brukt alt for sjelden dessverre, men penkjolene til snuppa mi tenkte jeg det var gøy å samle på, henge til "pynt" el....etterhvert:-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har arvet en kjempefin kjole som vesla skal bruke. Den er ikke brukt engang, for den ble for liten til hun som egentlig skulle ha den. Jeg har kjøpt body, stilongs og hatt til en rimelig penge. Og flagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...