Gå til innhold

Oslo noen?


jegheterina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bjølsen, Oslo - førstegangsfødende og kjempeskremt :-) Hadde vært koselig med treff! Hvordan er formen, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Jeg bor midt i kværnerbyen i oslo..

Er 25 og har en liten nydelig jente på 16 mnd nå.. Jeg venter nummer to ca 8 januar.. Blit gjærne kjent med andre i byen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Rodeløkka, gravid med nr to og er 35 år. Gleder meg veldig! Er veldig gjerne med på et treff etterhvert, hadde en bim-gruppe sist, og det er supert å ha flere grupper å trille med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år, flytter snart til Torshov/Nydalen, gravid med nr.1 og gleder meg veldig til å få en liten i januar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 uker senere...

Hei!

Jeg er 39 år og venter tvillinger i januar 2012. Førstegangsgravid:-) Holder til i bydel Gamle Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 og venter nummer 2 og 3 en eller gang i januar (vil bli igangsatt pga risikosvangerskap)

 

Bor i Groruddalen og vil gjerne møte andre fra Oslo! Vi er en gjeng fra mitt forrige svangerskap som fortsatt møtes jevnlig både med og uten bebiser og koser oss masse sammen - neste uke skal vi ha tapaskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å se at det er så mange oslo/lambertseter området som skal ha i januar:) da er man liksom ikke alene... Jeg er nyinnflyttet og kjenner så og si ingen her enda, så det hadde vært hyggelig og møtt flere av dere en gang kanskje;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg bor også i bydel Nordstrand - på Holtet (Bekkelaget). Har termin 8.januar og dette blir vårt andre barn, har en jente på 3 år. ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er innom og titter fra februarklubben da jeg tenker det blir naturlig da den lille like gjerne kan komme i januar. Jeg krysser vel fingrene fort for det når jeg går å vagger i høy snø i januar en gang:)

 

Er litt stille med oslofolk i februarklubben også.

 

Er 26år, bor på Lambertseter og førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg har vært innom senteret her borte noen ganger i 14-15 tiden og da er det fullt barseltreff på Jordbærpikene. Opptil flere grupper og ser nesten ut som en bør bestille bord på forhånd:)

 

Det er gøy å se "vi" er mange. Det er jo normalt at ikke alle er like og kjemi er forskjellig mellom folk så når det er flere å ta av så finner man lettere en gjeng en trives godt med forhåpentligvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det Lilla- Turkis. Når det "vi" er flere er det lettere å finne noen man får god kjemi med..

 

Jeg bor selv rett ved senteret, og har selv sett barseltreffene på Jordbærpikene, er enig i at det ser ut som man må bestille bord på forhånd...hehe, men det ser også veldig koselig ut:) gleder meg til jeg sitter der med den lille i armen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre januar-mødre i Oslo. Har ingen venner som skal har barn! Bor på st.hanshaugen, og studerer ved uio. Førstegangsfødende forresten! Veldig nytt og spennende. 25 år (26 ved fødsel) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i samme situasjon :-) Jeg får også jente (mest sannsynlig, sa jordmor) Kommer babyen tidlig i januar, siden du skriver 2011/2012? Har selv termin 1/1!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...