Gå til innhold

Oslo noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lambertseter er best ! Bor to minutter unna og jobber der- Love IT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bjølsen, Oslo - førstegangsfødende og kjempeskremt :-) Hadde vært koselig med treff! Hvordan er formen, jenter?

Skrevet

Hei hei, Jeg bor midt i kværnerbyen i oslo..

Er 25 og har en liten nydelig jente på 16 mnd nå.. Jeg venter nummer to ca 8 januar.. Blit gjærne kjent med andre i byen ;-)

Skrevet

Hei!

Jeg venter nr. 2, har en gutt som blir to år i august.

Er 33 år og bor på Høybråten!

Skrevet

Bor på Rodeløkka, gravid med nr to og er 35 år. Gleder meg veldig! Er veldig gjerne med på et treff etterhvert, hadde en bim-gruppe sist, og det er supert å ha flere grupper å trille med.

Skrevet

25 år, flytter snart til Torshov/Nydalen, gravid med nr.1 og gleder meg veldig til å få en liten i januar :-)

Skrevet

Bor på Bislett, 25 år og førstegangsfødende :)

Skrevet

38 år fra Oppsal her, i uke 13 nå - termin 19 januar. Første gang :).

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg er 39 år og venter tvillinger i januar 2012. Førstegangsgravid:-) Holder til i bydel Gamle Oslo.

Skrevet

Jeg er 31 og venter nummer 2 og 3 en eller gang i januar (vil bli igangsatt pga risikosvangerskap)

Bor i Groruddalen og vil gjerne møte andre fra Oslo! Vi er en gjeng fra mitt forrige svangerskap som fortsatt møtes jevnlig både med og uten bebiser og koser oss masse sammen - neste uke skal vi ha tapaskveld :)

Skrevet

Så bra å se at det er så mange oslo/lambertseter området som skal ha i januar:) da er man liksom ikke alene... Jeg er nyinnflyttet og kjenner så og si ingen her enda, så det hadde vært hyggelig og møtt flere av dere en gang kanskje;)

Skrevet

Hei!

Jeg bor også i bydel Nordstrand - på Holtet (Bekkelaget). Har termin 8.januar og dette blir vårt andre barn, har en jente på 3 år. ;))

Skrevet

Er innom og titter fra februarklubben da jeg tenker det blir naturlig da den lille like gjerne kan komme i januar. Jeg krysser vel fingrene fort for det når jeg går å vagger i høy snø i januar en gang:)

Er litt stille med oslofolk i februarklubben også.

Er 26år, bor på Lambertseter og førstegangsfødende.

Skrevet

Hei - jeg melder meg gjerne også inn i Oslo - bydel Nordstrand :o)

Skrevet

Så mange vi er som bor på lambertseter/nordstrand området:)

Skrevet

Hehe, ja jeg har vært innom senteret her borte noen ganger i 14-15 tiden og da er det fullt barseltreff på Jordbærpikene. Opptil flere grupper og ser nesten ut som en bør bestille bord på forhånd:)

Det er gøy å se "vi" er mange. Det er jo normalt at ikke alle er like og kjemi er forskjellig mellom folk så når det er flere å ta av så finner man lettere en gjeng en trives godt med forhåpentligvis:)

Skrevet

Det er sant det Lilla- Turkis. Når det "vi" er flere er det lettere å finne noen man får god kjemi med..

Jeg bor selv rett ved senteret, og har selv sett barseltreffene på Jordbærpikene, er enig i at det ser ut som man må bestille bord på forhånd...hehe, men det ser også veldig koselig ut:) gleder meg til jeg sitter der med den lille i armen..

Skrevet

Hei! Jeg er veldig interessert i å bli kjent med andre januar-mødre i Oslo. Har ingen venner som skal har barn! Bor på st.hanshaugen, og studerer ved uio. Førstegangsfødende forresten! Veldig nytt og spennende. 25 år (26 ved fødsel) <3

Skrevet

26, Bekkelaget og førstegangs selv! :)

Skrevet

Jeg bor på Ekeberg og er 35 år. Har en gutt på 4 år fra før.

Skrevet

Jeg studerer også ved UiO. Første og er 27 når hun kommer. Kanskje man kan få til et Oslo treff? :D

Skrevet

Da er vi i samme situasjon :-) Jeg får også jente (mest sannsynlig, sa jordmor) Kommer babyen tidlig i januar, siden du skriver 2011/2012? Har selv termin 1/1!

Skrevet

Hei. Jeg er 25 og bor på ullevål, og er også førstegangsfødende :) Jeg har heller ingen gravide venner så jeg vil gjerne bli bedre kjent :)

Skrevet

Hei hei. Så i forumet at vi var på samme alder og begge førstegangsfødende. Jeg er 25 og bor på ullevål. Lyst til å bli litt bedre kjent? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...