Gå til innhold

Oslo noen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 5 uker senere...

Jeg er 31 og venter nummer 2 og 3 en eller gang i januar (vil bli igangsatt pga risikosvangerskap)

Bor i Groruddalen og vil gjerne møte andre fra Oslo! Vi er en gjeng fra mitt forrige svangerskap som fortsatt møtes jevnlig både med og uten bebiser og koser oss masse sammen - neste uke skal vi ha tapaskveld :)

Så bra å se at det er så mange oslo/lambertseter området som skal ha i januar:) da er man liksom ikke alene... Jeg er nyinnflyttet og kjenner så og si ingen her enda, så det hadde vært hyggelig og møtt flere av dere en gang kanskje;)

Annonse

Er innom og titter fra februarklubben da jeg tenker det blir naturlig da den lille like gjerne kan komme i januar. Jeg krysser vel fingrene fort for det når jeg går å vagger i høy snø i januar en gang:)

Er litt stille med oslofolk i februarklubben også.

Er 26år, bor på Lambertseter og førstegangsfødende.

Hehe, ja jeg har vært innom senteret her borte noen ganger i 14-15 tiden og da er det fullt barseltreff på Jordbærpikene. Opptil flere grupper og ser nesten ut som en bør bestille bord på forhånd:)

Det er gøy å se "vi" er mange. Det er jo normalt at ikke alle er like og kjemi er forskjellig mellom folk så når det er flere å ta av så finner man lettere en gjeng en trives godt med forhåpentligvis:)

Det er sant det Lilla- Turkis. Når det "vi" er flere er det lettere å finne noen man får god kjemi med..

Jeg bor selv rett ved senteret, og har selv sett barseltreffene på Jordbærpikene, er enig i at det ser ut som man må bestille bord på forhånd...hehe, men det ser også veldig koselig ut:) gleder meg til jeg sitter der med den lille i armen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...