Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 gir dere like mye i bursdagsgave til stebarn som til egne barn?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 jeg har selv gjort det i mange år, men alle måper hvis jeg sier jeg skal kjøpe*noe veldig dyrt* i bursdagsgave til stebarna..."du trenger jo ikke legge like mye i de gavene, de er jo ikke dine barn"......
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har ingen stebarn. Jeg har et barn som biologisk far ikke har noen kontakt med, og min mann har vært barnets pappa siden han var liten. Vi (jeg og mannen) kjøper selvfølgelig tilsvarende gave til barna, uansett om de er felles eller mitt barn... Dette barnet får jo ingenting av biologisk far eller hans familie, så jeg synes det er en selvfølge... MEN, hvis egne barn får en felles gave av mor og far (som bor sammen) og stebarnet får en like dyr gave av far og stemor, pluss en tilsvarende fra biomor, så ender jo stebarnet opp med dobbelt så mye gaver. Er det rettferdig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå