Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Vurderer å søke om lån å begynne å lete ettet bolig Har aldri tatt opp lån før, så jeg lurer litt.. Jeg har en egenkapital på ca 80 000,- Tjener ca 150 000,- i året nå. Pga jeg bare jobber deltid. Hvor mye tror dere at jeg vil få i lån, viss jeg i hele tatt kan få noe.. Mannen min har egenkapital på ca 100 000,- Og tjener rundt 600 000,- i året. Hva er intektene deres, og hvor mye lån har dere? Hva betaler dere i mnd?
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Dere må ha 10% av kjøpesummen i egenkapital eller at foreldre stiller sikkerhet i sin bolig. De fleste plasser i landet får du bare låne 3 ganger inntekt, det vil si dere kan låne 2,250,000,- ca noen banker er snillere enn andre og låner ut 4 ganger inntekt om inntekten er høyere enn 500,000,- noe dere har. Gå i banken å hør ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå