Gå til innhold

Dere som har boliglån


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å søke om lån å begynne å lete ettet bolig :) Har aldri tatt opp lån før, så jeg lurer litt..

 

Jeg har en egenkapital på ca 80 000,-

Tjener ca 150 000,- i året nå. Pga jeg bare jobber deltid.

Hvor mye tror dere at jeg vil få i lån, viss jeg i hele tatt kan få noe..

 

Mannen min har egenkapital på ca 100 000,-

Og tjener rundt 600 000,- i året.

 

Hva er intektene deres, og hvor mye lån har dere?

Hva betaler dere i mnd?

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en lånekalkulator på nett :)

Skrevet

Dere må ha 10% av kjøpesummen i egenkapital eller at foreldre stiller sikkerhet i sin bolig.

De fleste plasser i landet får du bare låne 3 ganger inntekt, det vil si dere kan låne 2,250,000,- ca noen banker er snillere enn andre og låner ut 4 ganger inntekt om inntekten er høyere enn 500,000,- noe dere har.

 

Gå i banken å hør ;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...