Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Gir dere uteleker som f.eks sykkel i bursdagsgave, eller får de det utenom? Kjedelig å ha sykkelen stående til snøen går og man kan ta den frem..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Det samme for barn født i sommerhalvåret - gir dere ski og akebrett i bursdagsgave da? HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 nei jeg gir akebrett og ski ol til poden som er født i november og til de to andre som er vår og sommer barn gir jeg sykler ol. men alle får jo det de trenger. alle får jo både ski,akerett, ransel og sykkel når de trenger det.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Ja.Snuppa her fikk sykkel til bursdagen sin i fjor.Fikk lov til å bruke den inne frem til snøen forsvant:)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 nei, det gjør vi ikke. Poden er født i april, og har dermed fått flere sykler i bursdagsgave. Fordi han har trengt det. Disse syklene går i arv til søsken. Ski og vinterutstyr får de ofte til jul alle mann (de som trenger det)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 De får det de trenger utenom. Kjedelig å ha en sykkel stående inne fra november..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #7 Skrevet 11. mai 2011 Synes dere skal høre med barnet jeg. Er selv født midt på vinteren og prøvde mange å å ønske meg sommerting både til bursdag og jul. Hver gang fikk jeg en liten latter og kommentaren at jeg kunne da ikke ønske meg sommerting på vinteren. Jeg hadde fint villet vente med å bruke en ting fordi årstiden var feil, men det valget fikk jeg aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå