Gå til innhold

trenger sårt råd ang påkledning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

baby er 4 mnd. og her er det nå 20 grader på baksiden av huset der solen aldri skinner..

så på forsiden og ellers ute er det sikkert gaaaanske mye varmere. og kl er bare halv 11.

hva kler dere på en baby i dette været?

det er sol og helt blå himmel, så det ser ikke ut til å bli kaldere.

han ligger jo i vogna for det meste og i går hadde han på seg body, bukse, sokker og solhatt. men alikevel var han nesten gjennombløt av svette.

vogna er åpen og god og jeg bruker ikke bagen lenger siden han er for stor/bagen for liten :P

og til dere som måtte lure så ligger han helt flatt der. ;)

så hjelp.

kan jeg kle ham lettere ??

kortermet body f.eks? eller droppe sokkene?

jeg selv løper rundt i tigths og top og sandaler. og holder alikevel på å renne bort :S

herlig med fint vær! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt kortermede og kortbukse pysj om du skjønner hva jeg mener, og den har han på seg i vogna når det er så varmt. Men beholder sokkene på. Om han ikke er utsatt for sol i vogna kan du droppe solhatten.

Skrevet

Jeg har samme problemet her..

Er veldig usikker..

Jeg har hatt på bukse, body, sokker og solhatt når han ligger i vogna, pluss et tynt teppe over hvis det har blåst litt.

Han har også sittet i vippestolen sin (i skyggen) sammen med oss på verandaen når vi har spist.

Han har ikke vært kald, snarere tvert i mot - men har likevel blitt forkjøla. :( Snørrete og suklete i brystet.

Han har en storesøster som går i barnehage og er konstant snufsete også da. :)

Lykke til med å finne noe som funker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...