Gå til innhold

Noen håreksperter her?:p

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brunt,farga hår og vil bli blond og gjøre det hjemme.Hvordan bør jeg gjøre det?Ta en med helbleking så en lys farge,eller to runder med lys farge bare..hva tror du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde ikke gjøre dette hjemme på egenhånd.. Du vil komme til å få en gul/orange/rød gusjete farge..

Dette er noe du burde gjøre hos frisøren, der har de mulighet til å bruke riktig vannstoffprosent for å slippe at det skal blir gul/orange/rød..

Og de kan bruke konstrast farger for å dekke over om det ikke skal bli en javn nok farge..

Og jeg som frisør ville ikke anbefalt deg å bli hel blond med en gang, men tatt masse stripper.. da vil det bli lysere men ikke på langt når så ødelagt som vis du tar avfarging/hel bleker det.. Bli lys over tid!!

Om det at du vil spare penger på å gjøre det hjemme så ring frisørsalonger å hør om de trenger modell ell har lærling, lærlinger tar ofte 50% av pris.. Jeg har hatt mange kunder som har kommet med hjemme bleket hår og har måttet gjøre det om igjen hos oss.. Sparer som regel ikke noe på å gjøre det hjemme!

Skrevet

Jeg ville stripet det i flere omganger for å få det lysere hvis du skal gjøre det hjemme :)

Skrevet

vet egentlig at det er dumt å gjøre det hjemme..Men har så lyst til å gjøre det nå,men har ikke 1000,- som frisøren skulle ha..et par pakker hjemmefarging er jo billigere om jeg skulle fått det til da:p

Skrevet

Har du farget håret brunt? hvis det er din naturlige hårfarge (ikke farge i) i hele håret er det ikke noe problem å bleike det, men har du farget det mangen ganger ville ikke jeg prøvd meg på hjemmebleking igjen, for det ser bare jævelig ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...