Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #1 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har alltid hatt sterke menstruasjonssmerter men etter fødsel er de nesten blitt uutholdelige. Det presser så sinnsykt nedover. Akkurat som om det ligger en kanonkule der oppe som presser sin vei ut. Det verker i skjedeveggene og videre oppover. Det er absolutt verst å stå, det klarer jeg nesten ikke når jeg har mensen. Det blir litt bedre om jeg setter meg ned. Er det noen som vet hva det kommer av eller som har dette selv? Det er så vondt og lammende, og det plager meg i jobben min hvor jeg står og går mye. :-( (forresten snart 3 år siden siste fødsel, og ingen av mine fødsler har skadet meg nedentil)
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #2 Skrevet 11. mai 2011 Et godt tips er å trene jevnt. Det reduserer mensen. OG når du har det som jævligst - press deg ut på tur så du får ut faenskapen.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #3 Skrevet 11. mai 2011 Takk for tips. Jeg trener fast styrke og kondisjon to ganger i uka samt at jeg går tur hver dag. Men når jeg har mensen klarer jeg det ikke, det føles som hele underlivet revner når jeg går.
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #4 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har også opplevd den følelsen selv. Ikke så ekstremt som du men.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Jeg har alltiv vært plaget av kraftige blødninger og smerter. Men etter jeg fikk barna, ble smertene bare verre. Enda verre etter andre barnet. For meg har aldri fysisk aktivitet minket menstruasjonsmengden eller smertene. Har du vært en tur hos legen/gynekologen? Når ikke man kan fungere normalt så er det jo greit å sjekke at alt er som det skal og om det er noe som kan gjøres. Jeg fjernet slimhinnen i livmoren pga blødningene mine. Og smertene er så og si borte også, fin bonus. Mine smerter kjentes ut som rier og jeg syns ikke rier er så festlig at jeg ønsker å kjenne på det hver måned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå