Gå til innhold

Er det annerledes og ha sex med en "vanlig" mann enn en heavy rocker mann?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ukas morsomste spørsmål! :D

 

Dette har jeg jo en del erfaring med, siden jeg kun faller for langhåra karer, og er rocker selv... Men greia er at rockere har ulike personligheter, som alle andre. Noen er skikkelige sexbomber i senga, andre er dvaske som potetsekker.

 

Er det snakk om en musiker her? Musikere (spesielt låtskrivere) og kreative mennesker generelt er jo gjerne følelsesmennesker og litt mer intense. Det kan gjøre sexen mer interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen erfaring selv, men en venninne av meg har sansen for "denslags" og har delt noen historier. Den ene, som så veeeeldig tøff ut, gråt da han kom. Ikke så tøfft...

 

Den andre hun fortalte om var kanskje litt i tøffeste laget, siden han sa "hallo" og fortsatte å kjøre på, da de hadde sex på stuebordet og mora kom inn uten å banke på først. Han hadde visst ment at siden hun smatt like fort ut døra igjen hadde det jo ikke noe å si.

 

Tror jeg stemmer i med hun andre her i at folk er forskjellige, uansett interesser og sånn. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, dødsbra 14:12!!!! Fortsetter etter at mora har kommet inn ja.. En smule forskrekka hun sikkert.. haha!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et kortvarig forhold til en nabo en gang i tida, en langhåra, Harley-kjørende, tatovert fyr med lang, tynn, senete rocketype-kropp. Han var jaggu ikke så værst, hadde faktisk forventa meg mindre, så det ble mer enn bare den ène gangen, hehe;-D

 

Merkelig nok er han den eneste av den sorten jeg har vært borti, selv om jeg selv er en Heavy metal-/tattoo-elskende jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha! jeg ser det for meg 14:12, selv om jeg virkelig prøver å ikke gjøre det;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring er at rockere er litt kuulere å ha sex med en de mer straite fyrene.

De tør mer,de er røffere og det er ikke så mye kos....

en rocker knuller deg,en strait fyr vil elske med deg lizzom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har langt hår selv er det en god idé at minst en av dere har håret i strikk! Protips hehehe

 

Folk er forskjellige, uansett interesse og stil. Men tenner du på badboytypen så vil det jo tilføre en ekstra dimensjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha.. folk flest er vel annerledes på "scenen med publikum", enn hva de er privat?

 

Jeg har hatt sex med menn av alle "stilarter", og kan ikke si at det avgjør kjemien :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en del erfaring både med heavy rockere og ikke-heavy rockere, og min erfaring er at heavy rockerne er faktisk litt egoistiske. De snille, sjenerte nerdene derimot! Om jeg skal generalisere så får man jo litt mer utav et ONS med en heavy rocker, men fordelen med en som er sjenert nerd er jo at han ofte ikke har erfaring (altså ikke så spesielt hvis det er et ONS), og da kan man trene ham opp til å gjøre nøyaktig det man vil at de skal gjøre. En mann som er vant til å få det som han vil i senga vil jo ha mye mer fokus på seg selv enn på jenta, det er i alle fall min erfaring.

 

Min erfaring er forresten også at man kan godt trene en snill mann til å være et villdyr i senga!;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...