Gå til innhold

Jeg er litt lettet nå.. Moren min har tenkt å gå ifra faren min!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter mange år med vold og trakassering, som både har gått utover moren min, søskene mine og meg selv så har det toppet for henne..

Jeg ser at moren min sliter nå etter alle de åra.. og prøver nå å hjelpe henne til å oppsøke hjelp!

 

Faren min har sittet endel ganger i fengsel pga vold.. men min mor har alltid tilgitt han, akkuratt pågrunn av at hun har latt seg lure av min fars trussel.. "Om jeg ikke kan få deg, er det ingen andre heller", "det kommer til å bli et helvete om du i det heletatt tenker på og gå ifra meg.."

Faren min sliter med alkoholproblemer...og er en veldig ustabil person..Han har fått såpass kontroll over moren min at det er nesten flaks hun enda er her idag.. Det har gått 19 år før moren min tenker på og gå ifra han! Hun er enda redd før hva som vil vente henne...

Etter mange mnd der han prøver å få henne til å gi opp sine 3 barn av et tidligere ekteskap og vold.. så gidder hun ENDELIG IKKE MER!!

Er så lettet!

 

Måtte få skrevet det et sted - og om det er noen som har spydige kommentarer og komme med.. så hold de inne!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!! Håper du har fått ta et indre oppgjør med din far, slik at han ikke følger med som nissen på lasset i livet ditt. Godt gjort av mora di, tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen spydige kommentarer her!

Veldig bra at hun endelig tar skrittet. Hun vil antagelig trenge en del hjelp og må få til ett eller annet som gjør at selvtilliten øker. Du kan ikke leve livet hennes for henne, men du kan bidra til å sørge for at hun klarer det selv!

 

Tøff dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...