Gå til innhold

synes dere er trangsynte og ekkel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlighet..

når jeg leser hv folk ha svart på noen av inleggene får jeg helt hakeslep!

folk ber om råd, men det eneste de får er mye drittslenging av slike trangsynte mødre som liksom skal være best og ha ett så utrolig bra forhold?

Skerp dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare forå gi deg rett skal jeg nå påpeke at språket ditt er helt elendig. Du blander entall og flertall, behersker ikke doble konsonanter og kan ikke forskjell på et/ett. Applausen tilfaller deg :)

Skrevet

akurat dette jeg sikter til...

Skrevet

Jeg vet. Jeg skrev jo aller først i innlegget at jeg skulle gi deg rett. Føles det ikke deilig å få bekreftet det du trodde?

Skrevet

Takk for komplimentet?

Du har nå skåret alle over en kam - har du overhode ikke lest hyggelige og informative svar her?

Jeg synes det er veldig mange som står frem med de utroligste problemstillinger som er meg veldig fjernt. De innleggene hopper jeg glatt over og svarer på de tingene jeg kan svare på. Føler at jeg ikke har noen grunn til å skjerpe meg i det hele tatt!

Skrevet

Enig! Lurer på om folk sitter igjen med en god følelse når de gir slike ufyselige svar. Jeg har vært fristet til å svare slik selv innimellom, men tatt meg i det. Svarer man hyggelig så gir det gode følelser for alle. Det er ekte mennesker med ekte problemer som er bak innleggene.

Skrevet

Hvor er alle disse ufyselige svarene?

Har sett et og annet, men de aller fleste svarer da skikkelig, selv om de kanskje ikke svarer det som trådstarteren og enkelte andre ønsker.

Skrevet

joda, er mange hyggelige og hjelpsomme komentarer! blir bare så frustrert når jeg ser hvor spydige folk kan være når folk vill ha trøst, hjelp ol.. hilsen hi

Skrevet

Kan du ikke bare skrive rett, og angripe de som angripes bør?

Hvorfor angriper du alle her inne? Jeg svarer aldri med angrep, og prøver så godt jeg kan å svare skikkelig.

Hvorfor er alle her i den gruppen du ikke liker? Har du opplevd at ingen her er enig med deg i en idiotisk sak, eller? De sakene finnes, også her inne. Det har jeg sett og opplevd selv. Og jeg er en tolerant person, som alltid prøver å se den andre siden av ting. For samme hvor flat en pannekake er, så har den to sider......

Skrevet

23:59

Sjølv om ho er dritt dårlig og skrive kan ho vere bedre en deg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...