Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Det er jo noen navn som går som "hånd i hanske" sammen, men det er dessverre ingen av de navna jeg liker. Ole Martin, Ole Christian, Hans Christian er typiske navn som er veldig fine i dobbeltnavn. Anne Sofie, Anne Marte, Anna Marie osv. er navn som går veldig fint som dobbeltnavn. Selv om ingen hadde vært mitt førstevalg...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Siden jeg bare har ett dobbeltnavn må det jo bli det jeg er døpt da. Jeg er i tillegg kun kvinne og har derfor (naturlig nok) ikke noen guttenavn i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Lill Hanne... for det heter jeg guttenavn.. Nei det veit jeg ikke
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Synte Julie Alexandra er nydelig det er mitt navn og er stolt av det. Mille Margrthe er nydelig det heter datteren min, et litt in navn og et nokså uvanlig gammel navn vi har i familien og som er internasjonalt. =) Liker også Mille Marthea, Mille Olea, Mille Amelia =) Ludvig Sebastian syntes jeg er et veldig fint navn det heter min bror =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå