bennimin Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Da jeg var på ul i uke 18 sa han det var jente. Jeg spurte om han var sikker, og han sa de aldri kunne være helt sikre, men 98% sikker Men vet ikke helt om jeg tør stole nok på det til å kjøpe rosa ting. Tenker ikke så mye på klær, men stol, vogn osv. Vi har 98% gutter i både vår og mannens familie, så det er så vanskelig å tro på at VI skal få en jente. Har en gutt fra før.
Lillegull2011 Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Vi stoler 99% på UL fra min uke 18.. Vi så jo den lille dingsen til den lille prinsen i magen, så det er nok ganske sikkert Er kanskje mer vanskelig med jenter...
Ooops I did it AGAIN Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Nei, stoler ikke helt på den :-) Sies jeg skal ha jente nå, men har liksom ikke helt den følelsen. Alle andre er overbevist da;) Skal på ny UL om noen dager, kanskje de ser mer da. Er da i uke 28.
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 Har vært på UL flere ganger og de har sagt det har vært jenter fra uke 19, men har også sett 3D, de er jo enda sikkrere. Men har stemt hver gang. Har 5 jenter Så hvis de sier 98 % så hadde jeg stolt på det, det er sjelden de sier det hvis de ikke er sikkre. Lykke til
Multebæra Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 Nei jeg klarer ikke helt stole på det, men det er fordi da vi ventet nr 1 så fikk vi beskjed om at det var gutt og det på to ultralyder, men på den siste ultralyden som ble tatt når jeg kom inn på sykehuset viste en liten jente gitt, det ble mye blått de første mnd på henne Med nr 2 så vi hele utstyret hannes tydelig, hun trengte ikke si at det var en gutt til oss for det så vi fint selv. Så der var det ikke noe tivl en gang. Denne gangen sier de jente, klarer ikke helt å stole på det, men hun som tok UL sjekket tre ganger og sa det ikke var tut mellom beina på babyen så hun var sikker. Har ikke handlet inn noe enda, skal på en ny ultralyd i slutten av mai og håper de klarer å se enda en gang om det er jente, sier de fortsatt jente skal jeg dra på stor shopping, er i uke 29 nå
*nr4isommer* Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 Jeg var på Ul i uke 18+2 og 18+3 begge de dagene sa de det var gutt. Har 2 gutter og 1 jente fra før og har de 3 andre svangerskapene ikke følt hverken gutt eller jente. Denne gangen var jeg så sikker på jente fra dagen testen var posetiv at jeg hadde allerder handlet litt jenteting før UL i uke 18... Men UL viste jo som sakt gutt. jeg tror enda ikke helt på det er gutt så har heller ikke handlet så mye. Får vente til 1 juni og se hva de sier da, da er jeg 28 ca:-) en venninde av meg fikk vite på vanlig UL og 3D at de ventet jente, ut kom en gutt... så slikt er fullt mulig gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå