Gå til innhold

Kan man ha to forlovere...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å velge jeg. Vet det ikke er vanlig. Vil det virke dumt hvis det i det hele tatt går ann, hva sier dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan man...mannen min hadde to forlovere...men trenger bare en signatur da

Skrevet

Det er ikke uvanlig, jeg må selv ha to stk dersom jeg gifter meg. Umulig å velge... Ikke dumt det vel!

Skrevet

Nei er du sprø du?

Skrevet

Jeg hadde to forlovere. Det går helt fint :)

Skrevet

Jeg tror det begynner å bli ganske så vanlig :) Vet om flere som har hatt to forlovere, og jeg skal selv ha en mann og en dame som forlovere ;)

Skrevet

Men hvorfor er det så sprøtt??

Har jo ikke lyst å gjøre noe unormalt, sånn at folk ser stygt på det. Hmm.

Hi

Skrevet

Ja, det går helt fint, men husk å avklare hvem som gjør hva mtp selve vielsen. Be om å få satt frem stoler til begge, avklar hvem som har buketten, hvem som ordner kjolen, hvor de skal sitte under middagen og ikke minst hvem som skal signere.

Skrevet

Ei venninne av meg hadde 2 og mannen hadde 1. gikk flott det :)

Skrevet

Ja, i den forstand at du kan ha med deg flere personer/vitner opp til alteret.

Men teknisk sett har du bare en forlover - det er bare en som skriver under på erklæringen:)

Skrevet

Venninna mi hadde også to forlovere. Klarte ikke å velge mellom venninnene sine:) Gikk fint det:)

Greit å være to som deler på ansvaret også:)

Skrevet

Forlover i den betydning du spør om kan du ha så mange du vil. I henhold til juridisk definisjon av forlover er den vedkommende som underskriver forlovererklæringen,og det kan kun være en person. Ved vielsen kan du ha med deg så mange du vil, kun praktiske begrensninger da tjihi.

Skrevet

Det går helt fint, men bare en som skriver under papirene.

Har vært 1 av 2 selv. MEN jeg synes det ble litt håpløst fordi vi ikke kjente hverandre så godt og det ble litt håpløst med tale osv. (tror bruden var glad for at jeg var involvert når det gjalt utdrikningslaget) MEN vi fikk da gjennomført i fellesskap til slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...