Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Klarer ikke å velge jeg. Vet det ikke er vanlig. Vil det virke dumt hvis det i det hele tatt går ann, hva sier dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 ja det kan man...mannen min hadde to forlovere...men trenger bare en signatur da
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Det er ikke uvanlig, jeg må selv ha to stk dersom jeg gifter meg. Umulig å velge... Ikke dumt det vel!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Jeg tror det begynner å bli ganske så vanlig Vet om flere som har hatt to forlovere, og jeg skal selv ha en mann og en dame som forlovere
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Men hvorfor er det så sprøtt?? Har jo ikke lyst å gjøre noe unormalt, sånn at folk ser stygt på det. Hmm. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Ja, det går helt fint, men husk å avklare hvem som gjør hva mtp selve vielsen. Be om å få satt frem stoler til begge, avklar hvem som har buketten, hvem som ordner kjolen, hvor de skal sitte under middagen og ikke minst hvem som skal signere.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Ei venninne av meg hadde 2 og mannen hadde 1. gikk flott det
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Ja, i den forstand at du kan ha med deg flere personer/vitner opp til alteret. Men teknisk sett har du bare en forlover - det er bare en som skriver under på erklæringen:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Venninna mi hadde også to forlovere. Klarte ikke å velge mellom venninnene sine:) Gikk fint det:) Greit å være to som deler på ansvaret også
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Forlover i den betydning du spør om kan du ha så mange du vil. I henhold til juridisk definisjon av forlover er den vedkommende som underskriver forlovererklæringen,og det kan kun være en person. Ved vielsen kan du ha med deg så mange du vil, kun praktiske begrensninger da tjihi.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #13 Skrevet 10. mai 2011 Det går helt fint, men bare en som skriver under papirene. Har vært 1 av 2 selv. MEN jeg synes det ble litt håpløst fordi vi ikke kjente hverandre så godt og det ble litt håpløst med tale osv. (tror bruden var glad for at jeg var involvert når det gjalt utdrikningslaget) MEN vi fikk da gjennomført i fellesskap til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå