Gå til innhold

Silikondamer kan dere hjelpe meg med et kjole problem ???;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal i et stort og viktig selskap 5dager etter operasjonsdagen, og jeg har begynt å innse at det kan bli vanskelig å finne kjole... Man har vel sånn teipe langt oppover ryggen også ? Noen med tips eller nettsted til en kjole som kunne passet meg i en slik situasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Teip oppover ryggen? du snakker om silikonpupper?

 

Jeg hadde ikke teit annet enn over arrene, men måtte bruke en sportsbh (det får du på klinikken) den måtte jeg bruke i 14 dager, og etter det kunne jeg bruke normal bh og etter 6 uker slapp jeg å bruke bh...

 

Så du kan jo bruke en kjole som har sånn tank-top utrigning foran da syntes ikke sports bh og den skjuler også bh´n i ryggen ikke spesielt sexy bh altså :P

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klinikker gir deg mye bandasje har jeg sett på div. nettsteder. Mens noen ikke har annet enn kompresser i sportsbh`n. Ellers skal du bare ha teip over arrene. Skal selv operere puppene neste uke, så har satt meg litt inn i det.

Ellers er det feil at du bare skal ha sportsbh i 14 dager. Den skal du ha dag og natt i 6 uker. Å bh med spiler eller push up skal ikke brukes på 6 mnd.

 

Nå har jeg jo ikke operert selv, men tror jeg ville fulgt rådene om noe løst og ledig. Noe som skjuler sportsbh`n.

 

Lykke til med operasjon, og selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare leste om den teipen på denne bloggen.http://mica.blondie.no/

 

Står at hun gikk med høyhalsagenser og skjerf for å skjule den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk 23:01 Hvor skal du operere ? Jeg skal om 14 dager på nobel =) Jeg har også lest at man må ha sportsbh i 6 uker helst 12....

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ta over eller under muskelen? Hvis du skal ta under muskelen, så tror jeg bare at du kan glemme hele selskapet ;) Jeg klarte såvidt å gå i ett vanlig familieselskap etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nobel jeg også, neste onsdag! =S

 

Mamma opererte også der, men hun bare løftet så vet ikke om det er samme greia med bandasje. Men hun fikk bare kompresser.

 

Helst 12 uker ja.. Ja alt for at resultatet skal bli bra. Teip burde man jo bruke 1 år..

Men leste også at etter et visst antall uker kan man gå med vanlig bh for noen timer. Å det er jo greit når man skal noe spesielt. Men 5 dager er kanskje litt kort. Men du finner helt sikkert en kjole som dekker sportbh`n :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg usikker på, hmm. Får kanskje ta en tlf inn i morgen å høre.. Usj, jeg håper ikke det blir sååå vondt etterpå =(

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv tatt under muskelen, og det VAR vondt... Så vær grei mot deg selv, og ikke legg for mange planer i de kommende ukene etter operasjon :)

 

Har hørt at de som tar over muskelen kommer seg betraktelig raskere :) Sies at det blir penest under, så ikke tenk på smerten. Etter noen uker er det glemt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Ja sant det sports bh var vel 6 uker husker ikke helt, men kan fint gå med spile bh etter de 6 ukene. Det fikk jeg beskjed om på collosseum, og mine pupper er like fine nå de som da jeg tok de..

Jeg ble gravid da 5 mnd etter operasjonen og det er ikke anbefalt, for de kan visst bli harde, men nå er baby 2 mnd og mine pupper e rmyke og fine som før.

 

Jeg tok over muskelen kanskje det har noe å si ja... hadde nok vev og hud til å ta over og de leget veldig fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta under muskel!!!

 

 

Når det er sagt, 5 dager etterpå var jeg såvidt oppe å gikk, kunne nok ikke dratt i selskap. Ti dager etter var jeg i bryllp, hadde klinikk bh på under vielsen, samt brystbånd jeg måtte ha på, og byttet til egen sportsbh som passet til kjolen til middag og droppet båndet i noen timer. hadde nok valgt en liten jakke over kjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for at jeg blander meg inn her, men jeg lurer på hvor lang tid det tok før dere var til første time og til dere fikk operert brystene deres ? Er det lang ventetid ? Jeg vil også ha pupper (er født flat som en pannekake.. sukk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har operert:

 

Jeg skal operere snart, legen som kikket på meg sa over muskel, med en gang. Jeg har nok fettvev (?) sa han. Jeg er ikke spinkel, men helt normal.

Kan man allikevel bestemme over eller under muskel selv? Har også lest at det blir best resultat under muskel, men at det er ofte de små jentene som får det.

 

Jeg bestilte konsultasjonstime når de var i min by. Jeg kunne få opersjon uka etter om jeg ville. Så det kommer nok litt an på. Men ofte går det fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...