Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du skulle i et selskap, f.eks en dåp eller konfirmasjon, og tilbyr deg å bake en kake pga du selv er allergiker. Dersom du ikke hadde bakt egen kake kunne du ikke spist noe som helst og måtte bare sett på de andre som spiste kake.

Er det da normalt at når selskapet er over og det er 1/4 del av kaken igjen, at den som har selskapet tilbyr seg at du kan få den med deg hjem? Eller er det vanlig at verten beholder den? Fikk slengt i trynet "du får kakefatet og kakespaden i sølv tilbake når jeg har spist opp kaken din" I tillegg hadde hun hatt kakespaden i sølv i oppvaskmaskinen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...