Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Som gutten til en norsk kjendis vi ikke skal nevne navnet på heter...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Takk, vi vet hvem som kalte sønnen sin det. Det har vært dislutert her inne maaaange ganger.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Kom bare på det da jeg så extratrekningen HI
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Hun kan jo tillate seg et litt pompøst navn da. Verre med hvermannsen.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Liam er greit nok. Texas er grusomt, og sammen blir det helt forferdelig. Hvem har kallt sønnen sin det?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Aner ikke hvem vi snakker om, men synes faktisk det var litt tøft :-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 Hun har valgt et navn som en ekte A-kjendis kunne funnet på. Men det er hun jo definitivt ikke. (Kan gå med på å si at eksen hennes er A-kjendis, men ikke hun) To skrekkelige navn sammensatt til et skikkelig komisk navn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Huff, håpløst. Får håpe gutten ikke blir helt texas da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå