Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Liam Texas?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gutten til en norsk kjendis vi ikke skal nevne navnet på heter...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, vi vet hvem som kalte sønnen sin det. Det har vært dislutert her inne maaaange ganger.

Skrevet

Hvem er kjendisen?

Skrevet

Kom bare på det da jeg så extratrekningen ;) HI

Skrevet

Hun kan jo tillate seg et litt pompøst navn da.

 

Verre med hvermannsen.

Skrevet

Liam er greit nok. Texas er grusomt, og sammen blir det helt forferdelig. Hvem har kallt sønnen sin det?

Skrevet

Aner ikke hvem vi snakker om, men synes faktisk det var litt tøft :-)

Skrevet

Hun har valgt et navn som en ekte A-kjendis kunne funnet på. Men det er hun jo definitivt ikke. (Kan gå med på å si at eksen hennes er A-kjendis, men ikke hun)

 

To skrekkelige navn sammensatt til et skikkelig komisk navn.

 

 

Skrevet

Huff, håpløst.

 

Får håpe gutten ikke blir helt texas da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...