Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 har fått inn et beløp på kotoen på ca 2900(hadde litt penger fra før og står ikke oppgitt beløp, bare er mere penger på kontoen)... har NAV noe utbetaling nå? Feriepenger?Tenkte kanksje kontantstøtte, men de sa det tok 2-3 mnd før jeg fikk det........... Hum......
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Nav betaler ut dagpenga idag. Det har jeg. Feriepenger betaler Nav ut i Januar så det kan det ikke være.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Feriepenger av fødselspenger skal bli utbet. nå i mai så det kan være det.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 har ikke mere betalt permisjon igjen nå...så kan ikke være det. Men det var veldig lite feriepenger da...hvordan regner de det ut?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 hvorfor bare 12 uker de regner feriepenger av?Er det ikke vanlig selv om man er i permisjon?:S
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Fikk du utbetalt permisjonspenger fra nav når du var i permisjon? Da kan det være feriepenger av permisjonspengene dine.. Man får lite feriepenger året etter permisjon om du fikk utbetalt permisjonspenger av nav..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Nope. Nok en bakdel med at arbeidsgiver ikke forskutterer perm.penger og man får dem direkte fra NAV: Lite feriepenger:(
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 Feripenger fra Nav kommer i Mai ja! Etter permisjon eller om du var sykmeldt i fjor.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #12 Skrevet 10. mai 2011 Dagpenger er jo helt individuelt når man får. det kommer jo an på når man sendte meldekortet. Jeg får mine mandag neste uke! Og NAV betaler ut feriepenger av dagpenger i januar. Men feriepenger av foreldrepengene kommer i mai. Jøss, av og til burde man virkelig la være å svare, når man tydeligvis ikke har peiling i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå