Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 til ungene? Som de skal ha i morgen? Hva bør jeg isåfall IKKE ha på skiva?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 Vi gjør alltid det. og det er ingen problemer å spise de dagen etterpå.. Min mann bruker ofte å smørre matpakken med fryste brødskiver..da ligger de i kjøleskapet og tiner over natten og er friske og gode dagen etter. Har ikke dårlig erfaring med noe pålegg egentlig... Men knekkebrød gjør seg ikke...
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 Hehe, nei knekkebrød egner seg igrunn sjeldent til å spise kl 12 når de er laga på morningen heller... Fryste skiver, ja. Kan jo være smart, men her skal det være doble skiver, det er litt viktig for unga... Men får prøve da, så får jeg se om det duger Takk!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #4 Skrevet 10. mai 2011 jeg gjør alltid det ... en med leverpostei og en med brunost.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Klart du kan! Men ikke knekkebrød, blir seigt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå