Gå til innhold

många perfekta mammor här inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

som säkert aldrig har:

- gjort något fel

- blivit arg på sina barn

- gett onyttig mat till barna

- tänkt på sin egen välvaro

- haft semester ensam

- höjt rösten

. brytit rutiner

ja listan kan göras lång och gratulerar till er alla!

Jag har gjort alla dessa punkterna och säkert fler, men jag har en liten tjej som är vacker, frisk och glad och somär trygg och älskar mamman sin.. SÅ jäkla illa kan det ju inte vara!

Kvinnor sluta hacka ner på varandra och stötta och uppmuntra i stället, tror med handen på hjärtat inte att det är mammorna som är här inne som är dom som vansköter barna sina..

HURRA för alla duktiga kvinnor, ensamma och i förhållanden, det är inte alltid lätt att vara mor så en eloge till dig,för du är ju en i alla fall, hela tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja helt perfekt er jeg og min familie.

Barna mine er ALLTID veloppdragne ,stille,alltid glade og takknemlige...

Jeg hever aldri stemmen,lager all mat fra bunnen,økologisk,selvsagt

syr og strikker alt tøy,økonomi på topp

for å ikke glemme alltid rent hus under sofa og seksjoner også...

NOT

Skrevet

Nei da , jeg er ikke perfekt og har gjort alle de tingene du ramser opp og flere også . Jeg har også en gutt som elsker mammaen sin <3

Jeg har også masse skrivefeil, men skriver her inne for det :)

Velkommen til Bim/Dib :)

Skrevet

heisann! :D

jeg gjør feil hele tiden!

jeg har et lite barn, så hun gjør meg ikke sint, men jeg setter grenser og kan være litt streng.

hun er liten og tynn for alderen og jeg legger ikke skjul på at hun av og til får kjeks mes sjokolade på, is, eller til og med rester av potetgullet vi har hatt en sjelden gang i helgene (av og til før frokost...) :o

jeg har levert henne i barnehagen selv om jeg har vært hjemme :o

jeg har også endret rutiner og det hender seg hun får være oppe lenger enn til syv om det ikke er barnehage dagen etter...

jeg er ikke perfekt! :D men det handler jo om balanse, det er lov å slippe tøylene litt om en drar de inn i tide! :) jenta mi har det ivertfall supert, hun er rein og fin og vi pusser tenner og hun får nok søvn selv om noen netter blir kortet inn med en times tid.. hun har ikke vondt av det, så lenge hun er så flink å spise grønnsakene sine! :) haha.. neida, barn skal jo leve de også, så lenge foreldrene leser tegn og signaler og tar vare på barnas behov så er det all right å ikke vær "perfekt"! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...