Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Skrevet 10. mai 2011 Noen her som har vært på Oslo Reptilpark? Er den verdt turen? Vi får barnepass til babyen på søndag så at vi kan ta med storesøster ut for å få tid alene sammen med mamma og pappa. Hun har hørt om parken og har lyst til å reise ditt, Vi bor i Drammen så er ikke en lang reiset, men har bare den ene dagen så vil ikke kaste det bort på noe kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #2 Skrevet 10. mai 2011 vel verd turen... (kommer ann på hvor lang tur du må ta for å komme dit selvsagt..)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #3 Skrevet 10. mai 2011 vart veldig skuffet. 100 kr per voksen 70 for barn. Der var mye mindre enn jeg hadde håpet. vi såg oss ferdig i løpet av 20 min. og då prøvde vi å drage ut tida. eneste positive som gjorde alt verdt er at barna fikk holde i en slange. noe som gjorde sterkt inntrykk. vi spurte om lov, og då hentet de en slange, så du kan spørre om lov.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #5 Skrevet 10. mai 2011 Vi var der i påsken. Veldig allright å få se dyrene. Men jeg er enige med de siste her, at det er veldig lite, å man ser seg ferdig i løpet av 30 min. Gutten min på 4 år storkoste seg han altså, å fikk se en ordentlig krokodille. Men jeg syns det var veldig dyrt.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #6 Skrevet 10. mai 2011 Syntes det er vel verdt pengene. Dere som IKKE syntes det, var dere bare innom der FØR de flyttet? Nå er det dyr over 2 etasjer og blitt mye finere enn tidligere. Er jo ikke bare reptiler der, de har apekatter og en arapapegøye også.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #7 Skrevet 10. mai 2011 Vi har vært der flere ganger, men det er lite, og ikke verdt så mye man betaler. Man ser seg ferdig veldig fort. Det er ikke noe man _må_ få med seg i Oslo liksom
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #8 Skrevet 10. mai 2011 Tusen tak for svar! Jeg ser meningene er veldig delt. Jeg setter veldig pris på at dere tok tid til å svare. Det blir nok en tur ditt siden hun har så lyst, men er det noe annet dere kan anbefale at vi får med oss i nærheten (på en søndag blir det vel vanskelig kanskje?) Så at det ikke er bare inn og ut og hjem igjen?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #9 Skrevet 10. mai 2011 Hopp i havet.no, men det er jo inne. Ellers kan dere jo ta en lunsj i frognerparken om været er fint.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #10 Skrevet 10. mai 2011 jeg er den som skrev hva det kostet og barna fikk holde i slangen. ja, vi var der når det var i 2 etg. var der i påsken. klart du må reise dit når du først er i oslo. men ikke bli skuffet, for det vart jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2011 #11 Skrevet 10. mai 2011 museum. der er utsoppende dyr. dinosaur skjellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå