Gå til innhold

HJELP, dette er skummelt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I januar hadde jeg en SA da jeg var rundt 5 uker på vei. Hadde jeg ikke mistet ville jeg i dag vært 20+2 uker på vei..

det ble ikke bekreftet av lege at jeg mistet, men de svake testene ble negative etter blødningen og jeg har hatt regelmessig mens etterpå.

I det siste har fantomsparkene blitt ganske så tydelige! Noen ganger gjør det nesten vondt når "sparket" kommer, for det er så tydelig. Sliter også med halsbrann, og har så smått begynt å få sånne kilinger i leggene som jeg slet mye med svangerskapet som ble fullført (Har et barn)

Jeg har alltid slitt med å gå opp i vekt. Jeg har alltid kunne spise hva jeg vil uten å gå opp i vekt, uansett hvor mye jeg har prøvd.

Før jeg ble gravid med barnet jeg har veide jeg 50 kg. Da jeg var 21 uker på vei veide jeg 57 kg, og etter fødselen (og frem til jeg gikk på vekten den nyinnkjøpte vekten i dag) veide jeg 50 kg igjen. Men jeg har merket at buksene ble strammere, og at magen har blitt større. Gikk på vekten som sa at jeg har gått opp til 55 kg! Jeg synes det er litt skremmende egentlig :P Tror kroppen at den fortsatt er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fullt mulig å gå opp i vekt selv om man ikke er gravid. Om du legger på deg rundt magen er det klart at indre organer blir "flyttet" litt på. Om buksene er stramme kan man få halsbrann.

Nei, kroppen tror ikke du er gravid. Men kanskje du tror?

Skrevet

19:01: Om JEG hadde trodd det, hadde jeg kanskje ikke nærmest holdt mannen som gissel rundt eggløsningen de siste månedene i håp om å bli gravid igjen.....??!

De andre svarene ser jeg ikke...

Skrevet

Jeg hadde faktisk tatt kontakt med lege. Det går an å bli gravid utenfor livmoren. Det blir ikke barn av det, men det må gjøres noe med.

Skrevet

Hva skal man gjøre for å få se svarene her?

Skrevet

Kroppen kan faktisk tro den er gravis. På svensk heter det skengravid og er en diagnose.

Skrevet

Takk! Skal prøve å google litt å lese ;)

Er det noen her som ser de andre svarene her og kan kopiere de til meg?

HI

Skrevet

På norsk heter det innbildt svangerskap, men rammer mest dyr.

Jeg tenker jo at du burde sjekke om du faktisk er gravid, i og med at du ikke fikk bekreftet SA.

Skrevet

Men, du har jo ikke fått bekreftet at du ikke er gravid (utenom blødning/menstruasjon og dine egne antakelser).

Du kan faktisk være det. Du burde kontakte lege.

Skrevet

Hehe, hva skal jeg si da? :P Blir jo litt pinlig da, om alt bare er innbilning.

Men magen min er myk da, den burde vel vært hard nå om jeg faktisk var gravid?

HI

Skrevet

Dytt! Fortsatt mange av svarene her jeg ikke ser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...